- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۳

تورنمنت بین المللی تکواندو - آلمان/فرزادعبداللهی طلایی شد



در فینال وزن 80- کیلوگرم تورنمنت آلمان، دو نماینده ایران به مصاف هم رفتند و عبداللهی با غلبه بر خدابخشی به مدال طلا رسید.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛ در نخستین روز از تورنمنت بین المللی آلمان که با حضور 865 ورزشکار از 62 کشور در شهر هامبورگ آلمان درحال پیگیری است، فرزاد عبداللهی در وزن 80- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، با غلبه بر 2 حریف از آلمان و شکست روسیه به فینال رسید.

در آن سوی جدول نیز مهدی خدابخشی تکواندوکاران مصر، بلژیک، قزاقستان و کانادا را شکست داد و پای به مرحله پایانی گذاشت تا بدین ترتیب فینال وزن 80- کیلوگرم میان 2 ایرانی برگزار شود.

در پایان فینال تمام ایرانی این وزن، فرزاد عبداللهی با نتیجه 9 بر 6 به پیروزی رسید، تا به مدال طلای این رقابتهای دست پیدا کند و خدابخشی بر سکوی دوم بایستد.

تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان(کلاس G1)از 22 تا 24 فروردین ماه در شهر هامبورگ آلمان برگزار می شود.

هادی مستعان و ابوالفضل یعقوبی (وزن 58- کیلوگرم)، محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی (68- کیلوگرم)، علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره (74- کیلوگرم)، فرزاد عبداللهی و مهدی خدابخشی (80- کیلوگرم)، یوسف کرمی (87- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) 10 تکواندوکار حاضر در این رقابتها هستند که زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) در این دوره از رقابتها به مبارزه خواهند پرداخت.

1
1