- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۲

نماینده مردم میانه در مجلس: بررسی حسابهای شخصی مردم کار منطقی نیست

نماینده مردم میانه در مجلس:
بررسی حساب‌های شخصی مردم کار منطقی نیست

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: دولت باید مردم را متقاعد کند تا از دریافت یارانه انصراف دهند بجای اینکه آنها را با ابزارهای دیگری وادار به انصراف کند.

علی مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مسئولان باید در راست آزمایی اطلاعات افراد به آنچه که از سوی خود افراد ارائه می‌شود بسنده کنند نه اینکه با کنترل حساب‌ها و ورود به حریم خصوصی افراد و یا مسائل شخصی نسبت به صحت و سقم اطلاعات برسند.

وی با اشاره به نظر بانک مرکزی در این رابطه افزود: بانک مرکزی اعلام کرده که دادن اطلاعات حساب افراد به هیچ عنوان قانونی نبوده و این مجموعه نیز مجاز به دادن این اطلاعات نیست.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نظر مجلس را در این زمینه هدایت مبالغ یارانه‌های انصرافی به بخش تولید اعلام کرد و گفت: اجماع در این امر که دولت باید چند دهک را از دریافت یارانه حذف کند وجود دارد ولی این مبالغ باید در خدمت تولید و با هدایت به سمت خود اتکایی مورد استفاده قرار گیرد.

مددی گفت: سهامدار کردن مردم در خود مباحث تولید می‌تواند اقشار مختلف مردم را پای کار آورد و یارانه اشخاص به عنوان سهام در مجموعه‌های تولید وارد چرخه تولید شود.

1
1