- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۱

همایش بصیرت افزایی در سپاه میانه برگزار شد

همایش بصیرت افزایی در سپاه میانه برگزار شد ‎

خبرگزاری بسیج: همایش بصرت افزایی با هدف تشریح مسائل سیاسی روز در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه در این همایش با بیان مواضع روشن اتحادیه اروپا و آمریکا در برابر ایران و تشریح ابعاد و اهداف دشمن از تصویب قطعنامه اخیر پارلمان اتحادیه اروپا علیه ایران، هدف دشمن از حمایت سران فتنه سبز را تغییر مواضع تحریم از انرژی هسته ای به سمت حقوق بشر عنوان کرد.

عبدالحسین ایمانی گفت: دشمنان از شکست های پی در پی تحریم های اقتصادی علیه ایران خسته شده و در صدد هستند تا با بهره گیری از برخی خواص ناآگاه و سست عنصر مواضع تحریم را به سمت حقوق بشر سوق دهند.

   وی همسویی برخی خواص با دشمن در حمایت از فتنه سبز را امری تاسف بار عنوان کرد و برخوردهای قاطعانه با آنان را خواستار شد و افزود: متاسفانه برخی ها علیرغم مشاهده مواضع دشمن علیه انقلاب و ایران، باز از خواب غفلت بیدار نشده و در برابر خواسته های آنان نرمش نشان می دهند غافل از اینکه هر گونه نرمش و روی خوش نشان دادن به دشمن موجب می شود که آنان همچون مور و ملخ به سمت مان پیشروی کنند.

   وی بیانات روشنگرانه و دلسوزانه رهبری در آگاهی بخشی به آحاد ملت را مانعی مستحکم در برابر تحقق خواسته های دشمنان داخلی و خارجی عنوان و بیان کرد: برای پیشگیری از انحراف بایستی گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

1
1