- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۸/۲۰

آثار نویسندگان میانه در انتشارات پینار

سلام
انتشارات پینار در صفحه آخر جدیدترین اثر همشهریمان آقای رحمانی(بازگشت ققنوس) اقدام به چاپ فهرست آثار همشهریان که توسط این ناشر همشهری منتشر شده ، نموده است.

مواردی که علامت زده شده یا در انجمن کتاب میانه سایت میانالی معرفی شده یا اثر مورد نظر تهیه شده و در آینده معرفی خواهد شد. مواردی که علامت زده نشده آثاری هستند فعلاً دسترسی به خود اثر مقدور نیست ولی تهیه و معرفی خواهد شد. اگر اطلاعاتی در مورد این آثار یا مؤلف شان دارید در نظرات اعلام نمائید.

چنانچه این کتابها و سایر کتب معرفی شده در انجمن کتاب میانه را در کتابفروشیها نیافتید می توانید از سایتها خرید کنید. دو سایت ((یورد)) و ((آدینه بوک)) در زمینه فروش آنلاین کتاب معروفتر هستند و بنده خودم خرید خوبی داشته ام.در اولی هزینه کتاب و ارسال را هنگام دریافت بسته پستی به مامور پست می پردازید و دومی پرداخت آنلاین دارد.چند جلد کتاب مربوط به میانه تالیفی آقای عبدالرحیم اباذری که توسط انتشارات مرکزاسناد انقلاب اسلامی منتشر شده از طریق سایت این مرکز قابل تهیه است ولی بعضی از آنها در انبارشان موجود نیست و بهتر هست قبل از خرید آنلاین، تماس تلفنی داشته باشید و از موجود بودن کتاب در انبار مطمئن شوید در سایت آدینه بوک موجود بودن یا نبودن کتاب در انبار در سایتشان مشخص شده و در سایت یورد هم با تماس تلفنی موضوع را به سفارش دهنده اطلاع می دهند. هنگام ثبت نام در این سایتها به نفع تان هست که نشانی دقیق پستی و تلفن ثابت و همراه بدهید. اگر سایت خوب دیگری در این زمینه می شناسید معرفی کنید چون هدفمان فراهم آوردن امکانات تهیه کتابهای مولفین همشهری هست.

موفق باشید.

1
1