- ارسال کننده: تقی رحیمی تاریخ: ۸۹/۰۶/۲۲

بررسی دلایل کاهش جمعیت شهرستان میانه

ه گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میانه افزود: نباید وقت فضیلت خدمت به مردم را همچون نماز اول وقت از دست داد.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول اجرای مأموریت‌های اساسی دولت هستند، گفت: ما نباید وقت فضیلت خدمت به مردم را همچون نماز اول وقت از دست بدهیم.
وی اشتغالزایی و توجه به مسائل فرهنگی را از تأکیدات مهم دولت خواند و افزود: مسئولان‌ باید در برابر انجام وظایف خود به معضلات بزرگ جامعه از جمله عدم اشتغال جوانان، مسکن و مسائل فرهنگی به عنوان تکلیف شرعی نگریسته و در حل آنها با تمام توان و اقتدار بکوشند.فرماندار میانه در ادامه روستاگردی و توجه به نیازهای روستائیان را مورد تأکید قرار داد و افزود: بخشداران از نزدیک به مشکلات روستائیان رسیدگی کرده و تصمیم بگیرند زیرا بهترین تصمیم، تصمیم عالمانه است و مدیر لایق کسی است که کارها را به صورت میدانی انجام داده و با روحیه عالی، اقتدار و سعه صدر به دنبال کلید حل مشکلات مردم باشد.
فرماندارشهرستان میانه به افول جمعیت در شهرستان میانه اشاره کرد و از مدیران اجرایی شهرستان خواست تا با بررسی مشکلات و ارائه راهکار مناسب حرکت افولی جمعیت را کنترل کنند.
خلفاپور در پایان قدرناشناسی از دولت خدمتگزار حاضر را بدترین کفران نعمت عنوان کرد و افزود: دولت حاضر دولتی است که مورد حمایت و رضای خداوند متعال و مقام معظم رهبری است و هر گونه قدر‌ناشناسی از این دولت که تمام هدف خود را خدمت به مردم قرار داده بدترین کفران نعمت محسوب می‌شود.۲۲شهریور