- ارسال کننده: کلنا عباسک یا زینب تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۱

ثبت نام چهار قلوهای تازه متولد میانه برای دریافت یارانه

میانه - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میانه گفت: چهار قلوهای تازه متولد شده در این شهرستان برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کردند.

حسن کاغذکنانی چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار مهر از صدور شناسنامه برای این نوزادان خبر داده و افزود: در هشتم فروردین سال جاری چهار فرزند از یک مادر 23 ساله ساکن روستای سیدلر گرمی میانه در بیمارستان الزهرای تبریز متولد شده اند و امروز هم زمان با نخستین روز ثبت نام یارانه ها برای این نوزادان شناسنامه صادر و نام آنها برای دریافت یارانه نقدی ثبت شد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میانه همچنین از مردم خواست تا ثبت ولادت و یا فوت را در مهلت مقرر قانونی انجام دهند و خاطر نشان شد: طبق روال گذشته مهلت قانونی ثبت ولادت 15 روز و ثبت فوت 10 روز می باشد و در شهرها از طریق مراکز بهداشت و درمان و در روستاها از شوراهای محلی به این اداره اعلام نمایند.

اسماعیل امینی پدر 27  ساله این نوزادان هم  با بیان اینکه از خداوند سپاسگذارم که دو دختر و دو پسر سالم به من هدیه داده، گفت: اما به دلیل بیکاری و عدم اشتغال و برخورداری از درآمد لازم و به جهت ناتوانی در تامین هزینه  نوزادان ، از مسوولان انتظار حمایت دارم.

1
1