- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۰

مطالبات بهداشت و درمان میانه را به جد پیگیری میکنم

 

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی مطالبات بهداشت و درمان شهرستان میانه را به جد پیگیری می‌کنم.

 

  اسماعیل حیدری‌آزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: امیدواریم تعداد افرادی که از دریافت یارانه انصراف می‌دهند در حدی باشد که شرمنده نظام، دولت و نیازمندان نباشیم.

 

وی در باره نحوه انصراف افراد از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم گفت: روحیه فرهنگی، انسجام و حس تعاون اجتماعی است که سبب خواهد شد تا مردم داوطلبانه برای رفع نارسایی‌های مختلف در جامعه و منافع کشور از جمله بهبود وضعیت درمان از دریافت یارانه انصراف دهند.

 

حیدری‌آزاد با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم(مدظله العالی) انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی اظهار امیدواری کرد که مردم آگاه ایران  چون دیگرصحنه‌ها، دولت و نظام را در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها  یاری کنند زیرا  انصراف قشر مرفه جامعه از دریافت یارانه سبب بهره‌مندی بیشتر قشر ضعیف و نیازمند و رشدو توسعه جامعه خواهد شد.

 

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از آمادگی کامل شهرستان برای ثبت نام هدفمندی یارانه ها در مرحله دوم خبرداده گفت: دفاتر ICT روستایی، دفاتر پیشخوان دولت، پلیس+10 همه مکلف به ثبت نام همشهریان بوده و اداره پست نیز به صورت گردشی در روستاها و مناطق عشایر نشین که دفاتر ICTنداشته و یا دسترسی به اینترنت ندارند حضور خواهد داشت تا روستائیان عزیز مشکلی از بابت ثبت نام نداشته باشند همچنین هماهنگی‌های لازم با اداره مخابرات به عمل آمده تا قطعی اینترنت نداشته باشیم.

 

حیدری آزاد گفت: اگر احساس نیاز شد در فرمانداری و بخشداری‌ها نیز امکانات لازم برای ثبت نام را فراهم خواهیم کرد تا مشکلی پیش نیاید.

 

تکمیل بیمارستان امام خمینی میانه که از مطالبات به حق مردم شهرستان است

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه همچنین در مورد سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان به میانه حضور ایشان را مایه خیر و برکت در شهرستان خواند و گفت: تکمیل بیمارستان امام خمینی میانه که از مطالبات به حق مردم شهرستان است مهمترین نیاز است که قرار است از سوی دفترفنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی با اولویت‌بندی اورژانس و آزمایشگاه تعیین اعتبار و تعیین زمان برای بهره‌برداری شده و به سمع وزیر برسد.

 

وی افزایش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اورژانس هوایی را از دیگر موارد مورد نیاز شهرستان ذکرکرده از حضور کارشناسان استان برای بررسی محورهای مواصلاتی میانه برای افزایش پایگاه‌های امداد و نجات و یا ایجاد اورژانس هوایی خبر داد و گفت: به اعتقاد من هردو مورد یاد شده برای کاهش تلفات ضروری بوده و همه تلاش خود را در تحقق این دو مورد بکارخواهیم بست.

 

مشکل جذب پزشکان متخصص و آنکال در شهرستان میانه

 

حیدری‌آزاد مشکل جذب پزشکان متخصص و آنکال در شهرستان با توجه به مبالغ دریافتی کم را از دیگر دغدغه‌های بهداشت و درمان میانه عنوان کرد و افزود: وزیر بهداشت و درمان بر افزایش حقوق پزشکان متخصص و آنکال دستور اکید صادر کرده‌اند تا پزشکان دغدغه‌ای نداشته و بتوانند به ارائه خدمت حتی در روستاها و بخش‌ها بپردازند.

 

فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه مردم میانه در تمام امور خیرسهیم بوده و از دولت پیشتازی می‌کنند بر تشکیل مجمع خیران سلامت در میانه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه عمده مشکل شهرستان بهداشت و درمان است، نیاز به مشارکت خیران در این حوزه شدیدا احساس می‌شود که ما نیز از حضور آنها در این امر خیر استقبال کرده و به صورت همه جانبه حمایت خواهیم کرد.

1
1