- ارسال کننده: ناصر زمانی تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۹

وصیت نامه شهید علی برزگر

وصیت نامه شهید علی برزگر

 

شهید علی برزگر (برادر شهید محمد برزگر)

متولد: سال 1345 در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی

تاریخ شهادت: سال 1361

محل شهادت: شلمچه

عملیات: رمضان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَاتِلُوهُم حَتَّی لَا تَکُونَ فِتنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انتَهَوا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعمَلُونَ بَصِیرٌ (39)

حزب الله مظلوم می شود ولی محکوم نمی شود.

ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند.  «شهید مظلوم آیت الله بهشتی»

من با ایمان به خدا و کلام حق او و ندای رهبر که داوطلبانه به جبهه ها بیایید و نگذارید جوانانی که در جبهه ها هستند خسته شوند لبیک گفته و به جهاد فی سبیل الله که همانا جهاد در راه خداوند است آمدم و چنان آرامش قلبی دارم که دنیای آخرتی را که خداوند وعده داده است بیش از حد به آن مشتاق ترم. ما به سوی خدا خواهیم رفت و به ملاقات معبود خود خواهیم شتافت.

برادران، بسیاری از مردم آرزو دارند که به جبهه بیایند ولی این توفیق را پیدا نمی کنند. من به یاری خداوند متعال این توفیق را پیدا کردم که به جهاد حق علیه باطل شتافته و با خدمت ناچیزم لااقل بتوانم خدمتی به اسلام بکنم و حالا مدتهاست که دعا می کنم خدایا مرگم شهادت در راه تو باشد و اگر این فضیلت را پیدا کردم که شهید بشوم با ریخته شدن خونم حداقل می توانم خدمتی کوچک به این انقلابمان که خون صدها شهید و مجروح شدن و معلول گشتن جوانان و یتیم شدن کودکان معصوم پیروز شده است بنمایم. خداوندا تو گواه و شاهد هستی که در راه پیروزی اسلام بر کفر، خون جوانان ریخته می شود. ما همه مدیون خون شهیدانیم.

وظیفه ما در مقابل این خون های پاک، بندگی خدا و عمل به اسلام و ادامه دادن راه این شهیدان است. مدتهاست که همیشه دعا می کنم خدایا مرگم در راه تو باشد. دوست دارم که شما نیز برایم دعا کنید تا مرگم شهادت در راه خدا گردد. ضربات دشمن بر پیکر شهید آرامتر و گواراتر از نوشیدن آب خنک در روز گرم تابستان است.

إِنَّ اللَّهَ اشتَرَی مِنَ المُؤمِنِینَ أَنفُسَهُم وَأَموَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقتُلُونَ وَیُقتَلُونَ وَعدًا عَلَیهِ حَقًّا فِی التَّورَاةِ وَالإِنجِیلِ وَالقُرآنِ وَمَن أَوفَی بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاستَبشِرُوا بِبَیعِکُمُ الَّذِی بَایَعتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظِیمُ (التوبة - 111)

راه ما راه مردان حق جوست                        در راه حق شهادت چه نیکوست

کسی که عاشق است به آرزوی دیدار دوست، کدامین راه از این راه (شهادت) بهتر و نزدیکتر. اگر دشمنان بدنم را پاره پاره کنند و پاره های آن را بسوزانند و خاکستر آنرا به باد بدهند هرگز از دینم از اسلامم از ایمانم و از پیروی امامم دست نخواهم کشید. پدر و مادر عزیزم برای من ناراحت نباشید که جای انسان در نزد خدا خیلی بهتر از این است. تا در این دنیای پر فریب و ریا. برادران قدر این امام عزیز را بدانند به سخنان او گوش کنید. به حرفهای او عمل کنید. برادران این امام در این زمان نعمت بزرگی است که خداوند متعال در زمان ما قرار داده است. قدر این نعمت الهی را بدانید. سخنان امام امت را اطاعت کنید و خود را لایق این رهبری سازید.

و تو ای برادر و خواهر مسلمان هوشیار و بیدار باش و فریب این منافقان ازخدابیخبر را -آنهایی که هزار جور چهره دارند- نخوری و با اتحاد خودتان مشت محکمی به دهان ضد انقلابیون و سازشکاران بزنید و با فعالیت های خودتان و با حرکت انقلابیتان از کارهای ضد اسلامی آنان جلوگیری کنید.

«فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغَالِبوُنَ» (همانا خداوند وعده داده است که حزب خدا پیروز خواهد شد.)

1
2
3
1 2 3