- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۸

سکوی پرتاب ؛بزودی میزبان مهندس هاشمی!

بزودی میانه میزبان مهندس هاشمی استاندار تهران خواهد بود که صدالبته این سفرصددرصد اهداف سیاسی باخود دارد چراکه بنای میانه کلاباسیاست ساخته شده است.

مهندس هاشمی5دوره نماینده شهرستان میانه درمجلس شورای اسلامی بود وازافتخارات زمان ایشان که اکثراهمه ازآن یادمیکنیم اتوبان زنجان تبریز است که خسارت های جبران ناپذیری برشهرستان میانه واردکرد که نسل های بعدازماهم از  ثمرات آن بی بهره نخواهند ماند!

5دوره نماینده مجلس بودن و در کنار آن نفوذ بالای ایشان در وزارتخانه ها و ریاست کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و..آن روزها فرصت بزرگی بود تا میانه شاهد جهش بزرگی باشد اما صد افسوس که اینگونه نشد و 20 سال فرصت های طلایی به کل سوزانده شد!

مهندس عزیز در کمال بی انصافی و بی خداحافظی قید میانه را زد بدون اینکه پاسخگوی عملکردش باشدو به هوای اینکه اسلامشهر برایش میانه خواهد شد در انتخابات مجلس از آنجا شرکت می کند لیکن مجبور به تحمل شکست می شود چرا که یارانی همچون علیزاده ها و... در کنارش نیستند که به ندای هل من ناصر وی لبیک گویند...

حال پس از چند سال دوری باز هم راهشان به این شهرستان افتاده است و می دانیم مهندس عزیز هیچ قدمی را بدون هدف برنمی دارند و بی شک این سفر اهداف سیاسی زیادی به همراه دارد که بعدا مشخص خواهد شد

بی شک مهندس هاشمی یکی از مدیران با نفوذ کشوری است اما نباید فراموش کرد که میانه سکوی پرتاب ایشان به درجات بالاتر بوده و باید جایگاه فعلی خود را  مدیون این آب و خاک بداند  و اگر کمی انصاف داشته باشد دین خود را به این مردم ادا کند و گره از انبوه مشکلات شهرستان میانه بگشاید.

1
2
3
4
5
1 2 3 4 5