- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۷

اعضای محترم شورای شهر آیا نمره قبولی به شهرداری میانه می دهید

انتظار می رود نه پاسخ از اعضای محترم شورای شهر بصورت تک تک دریافت کنیم که از بیست نمره چند به شهرداری می دهند؟ اگر پاسخی دریافت نشود نشانه این است که توان پاسخ ندارند و حتی نمره صفر هم راضی نمی کنند و سکوت نشانه ... است . در صورتی که نمره قابل قبولی کسب نشود به منزله این است که شهرداری ضعیف است و در راس آن شورای شهر ضعیف است و نتیجه کلی این است که مردم و شهروندان فهیم و قدرشناس انتخاب ضعیف داشتند.

در آستانه ایام عید بودیم که در جذب گردشگر ضعیف بودیم . حجه الاسلام مجتهد شبستری نماینده رهبر معظم انقلاب و امام جمعه تبریز در سخنرانی خود به نکات جالبی اشاره کردند : هنگام عید مردم خانه هایشان را خانه تکانی میدهند. وجود تار عنکبوت در خانه اگر تمیز نشود فقر به خانه می آید و ...

اعضای محترم شورای شهر در شهر آیا استقبال از بهار و نشانه هایی از آن دیدید؟ روز اول طی تماس تلفنی با رییس شورای شهر خود نیز اذعان کرد تنها چیزی که در شهر دیده نمی شود تمیزی و عمران و ابادانی است ! زباله ها در شهر پراکنده ! درب سرویس بهداشتی بسته! چاله و چوله شهر بیداد می کند! انکار روح مرده در شهر نشسته است . آقابان محترم از بیست نمره چند به این عملکرد می دهید و چه پاسخی دارید ؟ چراغ های تزیین در سطح شهر پاره شده و کسی نیست رسیدگی کند؟

بنده نمره بیست به این عملکرد شهرداری می دهم اگر بیشتر از آن بود باز هم تقدیم می کردم ! چون خودمان چنین می خواهیم . جداول فرسوده و کهنه ! فضای سبز مرده و بدون گل

اعضای محترم شورای شهر در شهر های دیگر در سطح شهر نمادهایی از سفره هفت سین دیده می شود متاسفم بر اینکه نه نفر شورای شهر داریم دریغ از نه پیشنهاد!!!!!

راستی مسئول زیباسازی شهر در شهرداری کیست که چنین باذوق و با سلیقه است ؟ توجه کنید مهمانهای نوروزی هر سال کمتر از سال قبل می شود ! نه تفریحی و نه گردشگاهی!

راستی در بودجه 280 میلیاردی به زیرپایتان نگاه نمی کنید! بودجه محقق نشد عمران را تعطیل می کنید جاری را تعطیل کنید که توان تحقق بودجه را ندارند؟! سرعت گیر نصب می کنید همچون قله گویا با خودروها مشکل دارید ! اعضای محترم شورای شهر مهمترین طرحهای عمرانی سال 93 را اطلاع رسانی کنید تا در سال 1493 یعنی یک قرن دیگر شاهد افتتاح آنها باشند؟

آب نما به ارزش 500 میلیون ریال در پارک فرهنگیان نصب کردند چه فایده ؟

واقعا نمره هزار باید به شما عزیزان داد که شاید این نمره برای شما کم باشد ! دیگر چه سخن ! آیا بهاری در این شهر دیدید! به قول ساایران هر روز بهتر از دیروز که برعکس آن شامل شهرمان می باشد .

امیدوارم شاهد پاسخ تک تک عزیزان شورای شهر آقایان نعمت زاده- میعاد - رجبی - حسینخانی - حسینی - شاهمحمدی- صدری- یوسفی  و سرکار خانم شیخ الاسلامی باشیم . بیایید به این مردم با فرهنگ ارزش بدهیم و شهرمان را آباد سازیم

1
1