- ارسال کننده: موبایل سلیمانی تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۷

پیامد مثبت دومین برنامه پاکسازی رفتگران طبیعت میانه

برنامه ی دوم پاکسازی با حضور گروهی از شهروندان علاقه مند به طبیعت روز جمعه 15 فروردین 93 برگزار شد ، یکی از مهم ترین پیامد های این برنامه علاوه بر بازتاب فرهنگی آن حمل و انتقال قسمتی از نخاله های ساختمانی و زباله های مزاحم بود که چهره ی منطقه را زشت می کرد ، جا دارد از شهرداری محترم میانه و گروه خدماتی ایشان تشکر کرد که این عمل پسندیده را انجام دادند و هم چنین در تدارکات هردو برنامه رفتگران طبیع شهرستان میانه یاری گر بودند.

رفتگران طبیعت ایران - شهرستان میانه

حضور رئیس شورای شهر میانه، شهردار و  رئیس نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری میانه ، مجموعه ی نشریه قافلان نیز قابل ستایش بود که از این عزیزان بسیار باید قدردانی کرد.

اما آن چه هدف برنامه دوم پاکسازی رفتگران طبیعت شهرستان میانه بود علاوه بر پاکسازی منطقه و انتقال پیام زباله ی کم تر زندگی بهتر به چالش کشیدن وضع اسف بار پل تاریخی شهرچایی ( پل قرانقو ) بود. بارها بر اهمیت این منطقه تاکید شده، امید است در آینده شاهد آبادانی این منطقه و مرمت پل زیبای 23 دهانه ی میانه باشیم.

از تک تک شهروندانی که در این برنامه و برنامه ی اول حضور داشتند تشکر می کنیم و همه کنارهم در برنامه ی سوم رفتگران میانه که 12 اردیبهشت در گچیلیک برگزار خواهد شد شرکت خواهیم کرد ، این گروه یک حرکت فرهنگی  جمعی مردمی است که از شهریور سال پیش در میانه پا گرفته از تمام همشهریان برای حضور در برنامه ها دعوت بعمل می آوریم .

با تشکر

رفتگران طبیعت ایران - شهرستان میانه

رفتگران طبیعت شهرستان میانه

 

1
1