- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۶

ترکیب تیم ملی تکواندوی بزرگسالان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد که در این بین نام هوگوپوشان باتجربه ی تیم ملی ایران از خطه میانه نیز دیده می شود.


به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره ی کل ورزش و جوانان استان، مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان با حضور 22 هوگوپش در خانه ی تکواندو برگزار شد و "یوسف کرمی" در وزن منهای 87 کیلوگرم و "مرتضی شیری" در وزن به اضافه 87 کیلوگرم نماینده ی ایران شدند.

سرمربی تیم ایران درخصوص انتخاب شدن یوسف کرمی اظهار کرد: وی با انگیزه ی بالایی در تمرینات حضور داشت و در مسابقات انتخابی نیز برحریفان خود چیزه شد تا به ترکیب تیم اعزامی برسد و امیدوارم که به مدال خوشرنگی دست یابد.

گفتنی است بیست و یکمین دوره ی مسابقات تکواندو قهرمانی بزرگسالان آسیا، چهارم الی هشتم خردادماه سال جاری به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.

ترکیب تیم اعزامی به شرح زیر است:

وزن منهای 58 کیلوگرم: فرزان عاشورزاده
وزن منهای 68 کیلوگرم: بهنام اسبقی
وزن منهای 74 کیلوگرم: مسعود حجی زواره یا علیرضا نصرآزادانی(هر تکواندوکاری که در مسابقات بین المللی آلمان عملکرد بهتری داشته باشد به عنوان نفر فیکس این وزن راهی مسابقات آسیایی خواهد شد)
وزن منهای 80 کیلوگرم: مهدی خدابخشی
وزن منهای 87 کیلوگرم: یوسف کرمی
وزن به اضافه 87 کیلوگرم: مرتضی شیری
ابوالفضل یعقوبی، هادی مستعان، محمد باقری معتمد، فرازد عبدالهی، احمد محمدی و سجاد مردانی نیز نفراتی هستند که علاوه بر تکواندوکاران اعزامی به قهرمانی آسیا، در اردوهای تیم ملی حضور خواهند داشت.


انتهای پیام

1
1