- ارسال کننده: اسماعیل . مختاری تاریخ: ۹۰/۰۸/۱۸

آقای علی صادقی(هنرمند بازیگر)

معرفی آقای علی صادقی 

 تاریخ تولد: 1338
 شهر تولد: میانه
زمینه هنری: بازیگری
آثار هنرمند:  
معرفی آثار و سمت :
در سال 62 (بیمارستان روز دولت) پیش خدمت – (چنگ وزیر) خواجه احمد می مندی بازیگر – (قوچی به شهر می رود) کارگردان و بازیگر – (صدور شناسنامه) کارگردان و بازیگر – (باقلا فروشی) کارگردان و بازیگر – (رجب رئيس می شود) کارگردان و بازیگر – (سه کله پوک) کارگردان و بازیگر – (مواظب کوپن ها باشید) کارگردان و بازیگر و ... بازیگر در فیلم (قیز با قیز) (الچیلر) (دومانی یول) (و در رادیو استان آقشام اجرا نمودم).

جشنواره یا مسابقاتی که در آن شرکت کرده و رتبه ای کسب کرده اید :

در سال 69 مسابقات جشنواره تئاتر روستایی در استان شرکت نموده و با اول شدن تئاتر در مسابقات کشوری در استان قم در سال 70 شرکت نمودم و ... .
 

نام نام خانودگی : علی صادقی نام پدر : محرم تاریخ تولد : 1338

میزان تحصیلات : دیپلم    -    رشته فعالیت : تئاتر

شاخه فعالیت : کارگردانی و بازیگری      شروع فعالیت : بعد از انقلاب

زندگی نامه هنری :

بعد از انقلاب با آشنا شدن با آقای صفایی خدا رحمت کند تئاتر را در شهرستان شروع نمودم و با مشکلاتی روبرو شدم هم از اداره و خانواده ولی ادامه دادم چون مردم نیاز داشتن. قابل ذکر است در اوایل نمی توانستم در خیابان با خانواده ام راه بروم زیرا همه مرا با اسمی که در سالن تئاتر مانده بود صدا می کردن و چنان فرهنگ بجا نیفتاده بود و ما ها در زمستان برای دهه فجر تمرین می كردم و در خانه ها یا یا در مساجد با هوای سرد تمرین می کردیم سختیها کشیدیم.

منبع : http://myaneh.ershad-as.ir/?MID=4401&ID=2

==================================

معرفی از وب سایت انجمن فیلم میانه

نام نام خانودگی : علی صادقی         
نام پدر : محرم          
تاریخ تولد : 1338
محل تولد : میانه
میزان تحصیلات : دیپلم                     
شاخه فعالیت : کارگردانی و بازیگری                
 شروع فعالیت : بعد از انقلاب

زندگی نامه هنری :
بعد از انقلاب با آشنا شدن با آقای صفایی خدا رحمت کند تئاتر را در شهرستان شروع نمودم و با مشکلاتی روبرو شدم هم از اداره و خانواده ولی ادامه دادم چون مردم نیاز داشتن. قابل ذکر است در اوایل نمی توانستم در خیابان با خانواده ام راه بروم زیرا همه مرا با اسمی که در سالن تئاتر مانده بود صدا می کردن و چنان فرهنگ بجا نیفتاده بود و ما ها در زمستان برای دهه فجر تمرین می کردیم و در خانه ها یا یا در مساجه با هوای سرد تمرین می کردیم سختیها کشیدیم.

معرفی آثار و سمت :
در سال 62 (بیمارستان روز دولت) پیش خدمت –  (چنگ وزیر) خواجه احمد می منری بازیگر – (کوچی به شهر می رود) کارگردان و بازیگر – (صدور شناسنامه) کارگردان و بازیگر – (باقلا فروشی) کارگردان و بازیگر – (رجب اسیر می شود) کارگردان و بازیگر – (سه کله پوک) کارگردان و بازیگر – (مواظب کوپن ها باشید) کارگردان و بازیگر و ... بازیگر در فیلم (قیز با قیز) (الچیلر) (دومانی یول) (و در رادیو استان آقشام برنامه اجرا نمودم).

جشنواره یا مسابقاتی که در آن شرکت کرده و رتبه ای کسب کرده اید :
در سال 69 مسابقات جشنواره تئاتر روستایی در استان شرکت نموده و با اول شدن تئاتر در مسابقات کشوری در استان قم در سال 70 شرکت نمودم و توضیح اینکه در خیلی از برنامه ها در روستا های آقکند – ترکمنچای – کندوان شرکت نموده ام و برنامه ها برده ام قابل ذکر است در اوایل انقلاب که نهصت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد من با سایر بازیگران در مدارس و مساجد با اجرای تئاتر خیابانی و با تبلیغات نمایشی مردم را جهت شرکت در کلاس سواد آموزی به شوق می آوردیم بدون هیچ چشم داشتی. 

http://m-shortfilm.blogfa.com/post-48.aspx

1
1