- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۱

از 24 فروردین ماه انجام میشود آغاز اجرای پروژه اطراف امامزاده اسماعیل (ع) میانه

 

رئیس شورای اسلامی میانه از آغاز پروژه اطراف امامزاده اسماعیل(ع) این شهر از 24 فروردین امسال خبر داد.

 

، بهمن نعمت‌زاده بعد از ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری شهرستان ویژه میانه جلسه باور قلبی به جهاد را لازمه مدیران برای مدیریت جهادی خوانده ابراز امیدواری کرد با مدیریت جهادی مشکلات و معضلات میانه در سال 93 با همت و تلاشهای معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نمایندگان و حمایت مردم حل شود.

 

وی در مورد پروژه اطراف امامزاده اسماعیل(ع) از شروع به کار شرکت مربوطه از 24 فروردین امسال خبر داد.

 

محمدعلی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تبریک سال نو، دلیل  نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را اهمیت اقتصاد و فرهنگ در جامعه و نیز عدم کسب توفیق در امر فرهنگ و اقتصاد عنوان کرد.

 

مددی با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و تلاش برای تحقق همه اهداف و تعالی جامعه اسلامی، ابراز امیدواری کرد که سازمان‌ها در سال جدید بتوانند با برنامه ریزی مدون و عمل به فرمایشات رهبری و تکیه بر توان داخلی اقتصاد مقاومتی را نهادینه کرده و بعد فرهنگی را نیز تقویت کنند.

 

سید بهلول حسینی، دیگر نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس، خدمت در جمهوری اسلامی را دارای جایگاه ویژه خواند و بر صداقت در سیاست و جلب رضایت مردم تأکید و کوتاهی در انجام وظایف را دارای پیامدهای بد از سوی مردم عنوان کرد.

 

حسینی، برخورداری از دو نماینده شهرستان میانه در مجلس را یک نعمت خواند و بر همکاری هرچه بیشتر این دو نماینده مجلس برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان و کاستن مشکلات مردم تأکید کرد و اختلافات و حاشیه‌ها در فضاهای مختلف از جمله فضای رسانه‌ای را آفتی در مسیر پیشرفت شهرستان عنوان کرد.

 

در ابتدای این جلسه، معتمدین شهرستان، مشکلات مهمی از جمله آب شرب، کمربندی میانه، اجرای طرح اطراف امامزاده اسماعیل(ع) و مشکل آزادراه که مشکلاتی برای مسافران میانه در جاده سرچم به وجود آورده است را مطرح کردند.

1
1