- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۱/۱۰

دکتر مددی در دیدار با جمعی از جوانان : شکایت مسئولین بهداشت و درمان از هفته نامه قافلان ، نقض آشکار آزادی بیان در جامعه است

 دکتر مددی در دیدار با جمعی از جوانان :
شکایت مسئولین بهداشت و درمان از هفته نامه قافلان ، نقض آشکار آزادی بیان در جامعه است
 عصر روز چهارشنبه دکتر مددی با جمعی از اعضای کارگروه جوانان دفترش دیدار کرد و ضمن تبریک سال جدید به آنها،گزارشی از عملکرد خود را در این مدت بطور کامل ارائه نمود. در این دیدار صمیمی جوانان حاضر در جلسه،دیدگاه های خود راجع به مسائل مختلف را مطرح کردند که در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.
همچنین میهمان ویژه این دیدار، استاد "محمدصادق نائبی" نویسنده ی کتاب مشاهیر میانه بود که به دعوت دفتر آقای مددی در این جمع صمیمی حضور یافت.دکتر مددی از استاد "محمدصادق نائبی" به عنوان سرمایه ای ارزشمند یاد کرده و افزود:انتقادات کارشناسانه ی آقای نائبی از عملکرد مسئولین شهرستان در ادوار مختف،همواره موجب اصلاح نقاط ضعف بوده  که همه ی مسئولین باید چنین نعمتی را قدر بدانند و از نظرات کارشناسی ایشان در موضوعات مختلف به نحو احسن بهره بگیرند.
آقای مهندس نائبی هم در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به دکتر مددی و جمع حاضر، از سعه ی صدر و انتقادپذیری آقای مددی به عنوان رمز موفقیت ایشان نام برده و تشکر کرد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به شکایت مسئولین بهداشت و درمان از هفته نامه قافلان اظهار داشت:از شنیدن خبر شکایت مسئولین بهداشت و درمان علیه یک هفته نامه محلی که واقعیت ها و مشکلات بخش بهداشت و درمان را منعکس کرده بسیار متأسف شدم چرا که این اقدام نقض آشکارآزادی بیان در جامعه است.دکتر مددی تصریح کرد:امیدوارم  این هفته نامه با مدیریت آقای قادر حسن زاده به فعالیت خود در جهت اطلاع رسانی صحیح و منصفانه ادامه بدهد.
 
1
2
1 2