- ارسال کننده: تقی رحیمی تاریخ: ۸۹/۰۵/۳۰

فرماندار میانه خبر داد:ساخت ۲۵۵۰ واحد مسکن مهر در میانه

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از فرمانداری میانه، سیدحمید یزدانی پس از بازدید از ۱۸ پروژه مسکن مهر در قالب ۲ هزار و ۵۵۰ واحد خواستار تسریع در روند پروژه‌ها توسط تعاونی‌های مسکن مهر و انبوه‌سازان شهرستان شد.
وی با اشاره به انجام خدمات‌رسانی به این واحدها از قبیل برق، آب، گاز و تلفن، شورای شهر را به عنوان مدعی‌العموم مردم برای رفع مشکلات پس از این خدمات‌رسانی از قبیل حفاری‌های انجام گرفته دانست و افزود: شورا باید با دید شهروندی به مسائل و تصویب مصوبات بپردازد نه با دید اجرایی.
یزدانی با تاکید بر اینکه مصوبه کمیسیون حفاری باید مورد بررسی مجدد در شورا قرار گیرد، شورا را نماینده مردم و شهرداری را مجری شهر و مصوبات شورا خواند.
وی در ادامه فرمول شهر را مساوی با شهروند، شهردار و خدمات دانسته افزود: رضایت مردم از راه پاسخ درست به امور انجام گرفته و خدمات‌دهی مناسب حاصل می‌شود که در این راستا باید تمام تلاش خود را با همکاری و هماهنگی به کار بندیم.
در این جلسه میرقادر موسوی رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان میانه با اشاره به ساخت ۲ هزار و ۵۵۰ واحدی مسکن مهر توسط انبوه‌سازان و تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان، از اتمام نازک کاری ۶۴ واحد و آماده تحویل ۴۰ واحد به متقاضیان تا هفته دفاع مقدس خبر داد.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر ۲ هزار و ۵۵۰ واحد، ۴۲۰ واحد دیگر نیز توسط خود مالکین ساخته می‌شود، افزود: برای یک‌هزار و ۴۸۰ واحد اخذ پروانه شده و دیگر واحدها نیز در مراحل اجرای فونداسیون، اتمام فونداسیون، اسکلت‌بندی، سقف‌ریزی، ا تمام سفت‌کاری، اتمام نازک‌کاری و آماده تحویل قرار دارند.
موسوی در ادامه از کسانی که تا به حال به ثبت‌نام برای مسکن مهر اقدام نکرده‌اند خواست تا کسانی که زمین دارند و تا به حال تسهیلات مسکن دریافت نکرده و بی‌مسکن هستند، برای اخذ تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی چهار درصدی مهر اقدام و کسانی که زمین و مسکن نداشته و تسهیلات مسکن نیز دریافت نکرده‌اند با مراجعه به مسکن و شهرسازی شهرستان و ثبت‌نام یکی از واحدهای مسکن مهر را به خود اختصاص دهند.
 رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان میانه در پایان از بازدید فرماندار شهرستان میانه از طرح‌های مسکن مهر و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات موجود در این راستا تقدیر و تشکر کرد.مرداد۳۰