- ارسال کننده: علی میکائیلی تاریخ: ۹۳/۰۱/۰۷

دعوای نمایندگان شهرستان میانه بر سر چندرغازی دستاورد

دعوت از وزیر بهداشت و درمان و انتشار اخبار و حتی عکس های خبری  گزینشی از این سفر و  به دنبال آن خبر ارتقاء درجه سازمانی نیروی  انتظامی شهرستان میانه  مانند سایر خبرهای کم اهمیت حداقل برای مردمی که ارتقاء درجه نیروی انتظامی دردی از بیکاری جوانانشان رفع نمی کند، صنعت به خواب رفته شهرشان را بیدار نمیکند و ... پیامی مهمتر برای افکار عمومی مخابره کرد و آن هم این است  که علی رغم ژست وحدتی که از سوی نمایندگان میانه گرفته میشود  نگرانی مردم میانه نسبت به تاثیرات نامناسب این اختلافات همیشگی  بر روند توسعه شهرستان میانه ناشی از تصورات غلط نیست  و هر چه به ایام انتخابات نزدیک تر میشویم  قدری این اختلافات پر رنگتر میشود چرا که نگرانی از عقب ماندن از رقابت های انتخاباتی ناسالمی که در شهرستان میانه وجود دارد متاسفانه موجب بروز بی اخلاقی ها میشود فلذا این موضوع  قابل پرداخت و بحث جدی است .

داشتن دو نماینده برای شهرستان میانه بر خلاف آنچه در ادبیات سیاسی میتواند به عنوان فرصت تعریف شود متاسفانه در بین مردم میانه نه تنها به عنوان فرصت تصور نمیشود بلکه به عنوان تهدیدی برای از بین بردن فرصت ها و حل شدن پتانسیل های خدمت در دعواهای سیاسی شده است .

 

آیا برای شهری که هر یک از نمایندگان و شهردار و فرماندارش برای خودش اتاق فکر و کمیته های تخصصی  جداگانه ای آن هم  به اسم نخبگان شهرستان  تشکیل می دهند  این مشکلات و بداخلاقی ها طبیعی نیست ؟ بارها از تقسیم وظایف صحبت به میان آمده است ولی  اتاق فکرها و کمیته ها و  نخبگان رسانه ای  که هر کدام  درگیر طرفداری از نماینده ی خاصی شده اند  آیا میتوانند چنین وظیفه ای را بر عهده بگیرند؟  اگر سوء تفاهمی وجود دارد مسئول رفع این سوء تفاهم ها کیست ...

آنچه کاملا عجیب و غیر قابل باور می نماید این است که در انتشار اخبار، روابط عمومی نمایندگان محترم  حتی کوچکترین نقشی ولو به صورت موازی برای نماینده دیگر شهرستان قائل نیست و در همه وجوه صراحتا دیگری را به دروغ پردازی متهم میکند.

شاید برای روابط عمومی نمایندگان شهرستان میانه  این تیرهای اتهامی که بسوی هم پرتاب میکنند معانی سطحی داشته باشد ،ولی عموم مردم چه نتیجه ای باید از آن بگیرند ؟ از کدام تنویر افکار عمومی سخن میگوئیم جز اینکه مردم  در حالت خوشبینانه بی اخلاقی حداقل یکی از نمایندگان شهرستان را محرز بدانند یا اینکه چنین تصور میشود که  انتشار تصویر چند نامه رد و بدل شده میتواند افکار عمومی را اغنا و  از مطالبه اصلی مردم شهرستان که همان رشد صنعتی و اقتصادی و فرهنگی،اجتماعی متناسب با جغرافیای شهرستان هست منحرف کند؟، واگر واقعا با ارسال یک یا دو نامه این همه ارتقاء درجه در حوزه های مختلف عاید شهرستان میشود پس نمایندگان قبلی چقدر بی انصاف بوده اند که با ارسال یک نامه شهرستان میانه را از این همه  نعمت متنعم نکرده اند که صد البته چنین تصوری قابل قبول نیست .

دعوای نمایندگان شهرستان میانه بر سر چندرغازی دستاورد

آیا بهتر نیست وقت  نمایندگان عزیز به جای کشمکش های درجه محور  صرف جلسات مشترکی با حضور نخبگان واقعی شهرستان  برای تقسیم وظایف و چگونگی رسیدن به شعار سال جدید یعنی رشد  اقتصادی و فرهنگی  در بعد محلی آن شود. در طی این چندین سال  چرا ما نباید شاهد نشست مشترکی بین نمایندگان شهرستان میانه و نمایندگان رسانه های شهر باشیم  و خبرنگارن ما باید دنبال فرصتی باشند تا فقط در مراسمات ، عکس دو نماینده میانه را در داخل یک کادر شکار کنند.چرا در طی چند سال نمایندگان شهرستان  حتی یک بیانیه ،تبریک ، تسلیت مشترک صادر نکرده اند ؟ آیا معنای وحدت که کوچکترین نمود آن در چنین حرکتهای نمادین باید به نمایش گذاشته شود این است؟آیا این است معنای وحدتی که در ایام انتخابات مسجد به مسجد تکرار میکردید و بابتش هزارن رای جمع آوری کردید؟

 

 

جناب آقای مددی و جناب آقای حسینی تاکنون برخی رفتارها و بی اخلاقی هایی که از طرف هواداران شما شکل میگرفت جنبه رسمی به خود نداشت  و قدری این بی اخلاقی قابل تحمل تر بود ولی با وارد شدن روابط عمومی های شما در این قضیه شما را نیز در دایره مسئولیت غیر قابل انکار این کشمکش ها دخیل میکند و لازم به ذکر است  صدمات  وارد شدن رسمی شما در این بازیها حق یا ناحق دامن هر دوی شما عزیزان را خواهد گرفت لذا خواهشمندیم ضمن احترام به احساسات و مطالبات به حق مردم میانه بر نگرانی و یاس جوانان این شهر نیافزائید و ضمن تذکر به هواداران  با پشتکار و تقسیم وظایف سالها عقب ماندگی این شهرستان را جبران کنید و قضاوت را بعد از خداوند به مردمی بسپارید که  قدردان زحمات خدمتگذاران واقعی هستند.

1
2
1 2