- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۱/۰۷

از مصادره اقدامات تا توجیه اشتباهات !

از مصادره اقدامات تا توجیه اشتباهات !

خبر ارتقا جایگاه سازمانی نیروی انتظامی میانه در روزهای أخیر علی رغم اینکه می توانست خبری نوید بخش برای مردم و علی الخصوص پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی باشد متأسفانه با بداخلاقی های روابط عمومی دفتر آقای مهندس حسینی و منتسبان به ایشان، به یک سوژه ی جنجالی و تنش آفرین در سطح شهرستان تبدیل شد که نهایتاً حلاوت کسب این امتیاز را به کام مردم میانه تلخ کرد.
هر چند که این اولین بار نیست که اقدامات انجام شده بدست آقای دکتر مددی توسط برخی ها مصادره می شود و قطعاً با شناختی که از ایشان داریم آخرین بار هم نخواهد بود امّا جهت تنویر افکار عمومی، روابط عمومی دفتر دکتر مددی تصمیم گرفت با ارائه مدارک و شواهد متقن، حقیقت ماجرا را به اطلاع مردم آگاه و فهیم شهرستان میانه برساند.
شما همشهریان عزیز مستحضر هستید چند سال قبل از ارتقا فرمانداری میانه به فرمانداری ویژه،درجه ی انتظامی شهرستان میانه 17 بوده که در اثر بی تفاوتی مسئولان وقت و عدم دفاع از حق مردم در این زمینه،درجه ی انتظامی از 17 به 16 تنزل یافته بود. با توجه به اینکه آقای دکتر مددی در اولین نطق بین دستور در آغازین روزهای مجلس نهم، درخواست فرمانداری ویژه برای میانه را مطرح و بعدها طبق مدارک موجود از طرق مختلف این قضیه را پیگیری می کردند که الحمدالله هم به نتیجه رسید امّا واقعیت این است که ارتقا جایگاه سازمانی نیروی انتظامی میانه ارتباطی با فرمانداری ویژه ندارد چرا که چند سال قبل از فرمانداری ویزه هم جایگاه انتظامی شهرسنان 17 بود.
چرا عده ای با وجود مستندات محکم باز هم نمی خواهند تلاش ها و خدمات صادقانه ی دکتر مددی را بپذیرند ؟! برای نمونه در جریان همین ارتقا جایگاه سازمانی نیروی انتظامی شهرستان میانه آنها ابتدا تلاش کردند این کار را بنفع خودشان مصادره کنند(http://www.miyanali.com/beyzaei3999/126) اما وقتی با واکنش بموقع دفتر دکتر مددی مواجه شدند( http://www.miyanali.com/madadii/128 ) حالا می خواهند با طرح این مسائل بی اساس قضیه را توجیه کنند.
جا دارد از روابط عمومی دفتر آقای مهندس حسینی سوال کنیم که واقعاً اگر بقول شما ارتقا جایگاه سازمانی نیروی انتظامی از ثمرات فرمانداری ویژه می باشد و اتوماتیک وار قرار بود چنین اتفاقی رخ دهد چرا مهندس حسینی هم چند ماه بعد از دکتر مددی،درخواست ارتقا سازمانی نیروی انتظامی را داشته اند و با آن دستپاچگی در سایت های محلی آن را اطلاع رسانی نمودند؟

از مصادره اقدامات تا توجیه اشتباهات !


برادران گرامی! مبادا مردم را ناآگاه فرض کنید و شعور مردم را به بازی بگیرید چرا که به فرموده ی امام راحل(ره)، مردم همیشه چند قدم از مسئولین جلوتر هستند و بر همه چیز اشراف دارند لکن قضاوت با مردم است.

1
2
1 2