- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۰۶

میانه گنجینه ای از آثار ارزشمند تاریخی است

میانه گنجینه ای از آثار ارزشمند تاریخی است
میانه – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: میانه گنجینه ای از آثار ارزشمند تاریخی است که باید زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی را در این شهرستان فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان کانون های مساجد و کتابخانه های میانه با اشاره به اینکه برخی از سیاسی کاری ها سبب شده تا وضعیت میراث فرهنگی میانه مناسب نباشد، ادامه داد: با جذب تورهای داخل و خارج از شهرستان می توانیم این وضعیت را سروسامان دهیم که در این بین نقش رسانه و تبلیغات هم کمک زیادی می کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر هر قوم و قبیله ای مورد احترام است که باید تقویت شود، ادامه داد: ولی متاسفانه در این چند سال فرهنگ و هنر بومی میانه مورد بی مهری قرار گرفته است.

حیدری آزاد در خصوص سرود محلی مصوب در شورای فرهنگ عمومی کشور نیز گفت: باید در قالب یک نماهنگ و یا سرود محلی تمام مشاهیر، علما و ویژگی های ی شهرستان میانه را معرفی کرد.

وی همچنین با انتقاد از اینکه آثار باستانی در منطقه میانه به خوبی معرفی و اطلاع رسانی نشده است، ادامه داد: کشورهای خارجی آرزویشان داشتن این چنین آثار باستانی است ولی ما در کشورمان داریم و متاسفانه استفاده نمی کنیم.

1
1