- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۰۶

تکیه بر توان داخلی عامل پیروزی بر مشکلات است

میانه ، تبریز - ایرنا - امام جمعه میانه با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: اگر بخواهیم بر مشکلات فائق آییم باید به توان داخلی تکیه کنیم.

 

حجت الاسلام محمدرضا حامدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به زیاده خواهی های غرب در مذاکرات هسته ای اظهار کرد: ما به هیچ وجه از مبانی شرعی و اعتقادی خود دست نخواهیم کشید.

وی با بیان لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور و نامگذاری سال93 بر دو محور اقتصاد و فرهنگ گفت: انتظاری که از مسوولان داریم این است که با توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی کمر همت بسته و به آن جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام حامدی خاطرنشان کرد: ملت شهیدپرور ایران با حضور خود در هر صحنه ای که برای نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری باشد، حماسه خلق می کنند.
امام جمعه میانه افزود: جزء اول مطالبه رهبر معظم انقلاب که حماسه سیاسی بود در سال92 با حضور آگاهانه مردم خلق شد اما جزء دوم که حماسه اقتصادی است به دلیل مشکلات درونی و بیرونی به طور کامل محقق نشده است.

حجت الاسلام حامدی اظهار کرد: ملت ایران ثابت کردند که از نخبگان و حتی در برهه ای از مسوولان آگاه تر بوده و در صحنه حضوری چشمگیر داشتند.

1
1