- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۰/۰۸/۱۵

خبری تلخ: کشته شدن 6 تن از هموطنان در محور میانه-تبریز

 

بر اثر تصادف در کیلومتر 5 محور میانه ، تبریز ، 6 تن از هموطنانمان کشته و 2 تن زخمی شده و به بیمارستان میانه انتقال داده شدند.
در پی این حادثه که در ساعت 8:30 صبح امروز رخ داد فرمانده پلیس راه استان به علت شدت حادثه در محل حضور یافت.

 

 سرهنگ حسن فرجی طی مصاحبه ای اختصاصی در مورد این حادثه گفت: این حادثه بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری سمند ، پیکان ، پیکان وانت و یکدستگاه تریلر حامل میلگرد که از مسیر میانه به تبریز در حرکت بود به وقوع پیوست.
وی در بیان علت حادثه گفت: انحراف به چپ خوردوی سواری سمند که از مسیر تبریز به میانه در حال حرکت بود موجب انحراف به چپ تریلر در مسیر روبرو گردیده که بر اثر آن تریلر با خوردوی پیکان که از مسیر تبریز به میانه عازم بود برخورد کرده و بر اثر آن راننده و 5 سرنشین پیکان در دم فوت کرده و رانندگان خودروی سواری سمند و تریلر زخمی شده و به بیمارستان میانه انتقال داده می شوند ، همچنین در این برخورد خودروی پیکان وانت نیز دچار سانحه شده خوشبختانه کسی از این خودرو دچار آسیب نگردید.
 سرهنگ فرجی اضافه کرد: استان آذربایجان شرقی جزو استانهای پرتردد و پرحادثه کشور محسوب می شود که در این راستا در سال گذشته و امسال محدودیت تردد وسائل نقلیه سنگین از مسیر جاده میانه مصوب گردید اما بنا به دلائل قانونی و حقوقی این امر تحقق نیافت و تردد پس از مدت زمان کوتاهی از سر گرفته شد.
 فرمانده پلیس راه استان در پایان با توجه به کم عرض بودن ، کوهستانی بودن و دوبانده بودن جاده مسیر زنجان ، میانه ، تبریز به رانندگان وسائل نقلیه سنگین که از استانهای دیگر از جمله تهران به سمت آذربایجان در حال تردد هستند توصیه کرد که از آزاد راه زنجان ، تبریز تردد نمایند زیرا با پیگیریهای استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین استانی امکانات رفاهی راه اندازی و پلیس و عوامل امدادی نیز مستقر شده اند .
وی در پایان گفت: در طی 7 ماه سال جاری در این مسیر 37 نفر کشته شدند که با کشته شدن 53 نفر در طی 7 ماه سال گذشته ، شاهد کاهش 30 درصدی تصادفات در سال جاری هستیم .
گفتنی است علاوه بر این تصادف از 30 مهر سال جاری تا 6 آبان ، 10 نفر طی 3 تصادف دراین جاده کشته شدند.

1
2
3
1 2 3