- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۱/۰۵

پاسخ به بیانیه دفترآقای مددی

ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و شادکامی برای یکایک همشهریان گرامی، متن زیر جهت تنویر افکار عمومی و در پاسخ به بیانیه دفتر آقای مددی در خصوص ارتقای جایگاه سازمانی فرماندهی انتظامی میانه تنظیم گردیده است.

انتشار خبر ارتقای فرماندهی انتظامی شهرستان توسط روابط عمومی دفتر مهندس حسینی در سایتهای محلی موجی از اعتراضها توسط حامیان ومنتسبان و نهایتا دفتر آقای مددی مبنی بر مصادره عملکرد ایشان ایجادکرده که به اعتقاد صاحب نظران و ریش سفیدان شهرآثار و پیامدهای منفی زیادی داشته وبیش ازپیش برشائبه وجود اختلاف وچند دستگی و عدم اتحاد بین مسئولان دامن زده است.در ادامه نظر همشهریان محترم را به مواردی دراین خصوص جلب می نمائیم:

1. در سالی که گذشت همشهریان عزیز شاهد نحوه ارتقای فرمانداری میانه به فرمانداری ویژه بودند.کاری که با پیگیری های فراوان مهندس حسینی و علیرغم همه کارشکنی ها،در دولت سابق به ثمر نشست.از مهم ترین دستاوردهای فرمانداری ویژه ارتقای جایگاه فرماندار میانه به معاون استاندار و به تبع آن ارتقای برخی از ادارات به معاونت اداره کل میباشد.همچنانکه در سال 92، ادارات آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، صنعت،معدن و تجارت و تعاون،کارو رفاه اجتماعی به معاونت اداره کل ارتقا یافته است . در آینده نزدیک نیزشهرستان میانه از اداراتی مانند اداره استاندارد و اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری و برخی بانکهای دولتی  که در شهرستان شعبه ندارند برخوردار می گردد.شایان ذکراست علاوه بر ارتقای ادارات از لحاظ میزان اعتبارات عمرانی و ...تغییراتی در بودجه شهرستان بوجود آمده و خواهد آمد. ارتقای جایگاه فرماندهی انتظامی شهرستان میانه نیز از دستاوردهای فرمانداری ویژه محسوب میشود و خود به خود لازم الاجرا بود.در نامه مهندس حسینی به فرمانده محترم ناجا به این مسئله نیز اشاره شده است.

 

 

2- درخواست مهندس حسینی به علت تاخیر در اقدامات ناجا و جهت رفع نگرانی پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی  و با درخواست این عزیزان صورت گرفته است. تاریخ نامه ها بیانگر این مسئله هست که درخواست مهندس حسینی حدود یک ماه قبل از اعلام پاسخ ناجا با درخواست آقای مددی میباشد. به عبارت دیگر وقتی پس از گذشت سه ماه از درخواست آقای مددی نتیجه ای مشاهده نمیشود (به تاریخ نامه ها دقت کنید)از مهندس حسینی درخواست مساعدت و پیگیری میشود. مجددا لازم به یادآوری است که پیگیری نمایندگان میانه جهت تسریع در قضیه انجام گرفته و این امر در صورت عدم پیگیری  فقط با تاخیر چند ماهه مواجه میشد.

 

-3  احتمال اینکه در درخواست آقای مددی به  فرمانداری ویژه به عنوان اصلی ترین عامل ارتقای جایگاه این ارگان اشاره شده باشد زیاد هست.اما متاسفانه درخواست آقای مددی حتی در بنرهایی که میادین شهر را بیش از گذشته شلوغ تر کرده درج نشده است.درصورت لزوم از معاونت حقوقی مجلس در امور ناجا پیگیری لازم بعمل خواهد آمد.

4- در نمونه هایی  مثل "فرمانداری ویژه میانه" ، " شهرداری آچاچی"،"دعوت از وزیر بهداشت و درمان "و اخیرا "دیدار با وزیر محترم کشوردر خصوص فرمانداری ترکمانچای"  شاهد اطلاع رسانی های خلاف واقع و بداخلاقی های سیاسی بوده ایم ، لذا حفظ آرامش مردم و شعار " کاری کنیم که بماند نه کاری کنیم که بمانیم" را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و امیدواریم  در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف میانه بیش از پیش قدمهای مثبتی برداریم.

و من ا...توفیق.روابط عمومی دفتر مهندس حسینی

1
2
1 2