- ارسال کننده: حسین پوربهرامی تاریخ: ۹۳/۰۱/۰۱

در اولین روز پس از تعطیلات چه کسی استعفا خواهد داد؟ فرماندار، شهردار یا رئیس اداره آب و فاضلاب؟

نخستین روزهای فعالیت جناب آقای حیدری آزاد در منصب فرمانداری شهرستان میانه را با نطق های پرشور و حماسی ایشان در خصوص مشکلات و معضلات مختلف شهرستان به یاد داریم!

سخنرانی های داغ و آتشینی که از شروع فصل و سبک جدیدی از شیوه های مدیریتی در شهرستان، حکایت می کرد!

اما گویا این حکایت شیرین خیلی زودتر از انتظار ما به سرانجام خود نزدیک شده است!

جناب فرماندار در یکی از جلسات ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان فرموده بودند: "مسئولینی که امکان و آمادگی اجرای مصوبات را ندارند کار را به فردی کاردان بسپارند"!

لینک خبر مربوطه در سایت فرمانداری: qis.ir/Z5

به زبان خودمان یعنی اگر مسئولی مصوبات (فرض بگیریم منظور از مصوبات فقط مصوبات همان جلسه بوده!) را نادیده گرفت و از اجرای آنها سر باز زد، خودش خیلی محترمانه استعفایش را بنویسد و برود دنبال زندگی اش!

حال یکی از مصوبات همان جلسه که آقای فرماندار تاکید زیادی روی آن داشتند این بود: "جهت رفاه حال همشهریان و میهمانان هرگونه حفاری توسط هر اداره ای از 15 اسفند ممنوع است"!

دستوری که آن روزها سر و صدای زیادی به راه انداخت و حتی خیلی زود به تیتر سایت های خبری کشوری هم تبدیل شد: "حفاری ها در شهر میانه از 15 اسفند ماه ممنوع می‌شود"!

لینک اخبار مربوطه در سایت خبر فارسی: qis.ir/06

اما گویا بعضی از مسئولین عزیز شهرستان این توصیه جناب فرماندار را خیلی جدی نگرفته اند و در کمتر یک ماه پس از آن جلسه، محتوا و مصوبات آن را از یاد برده اند!

دیروز - پنجشنبه 29 اسفند 92 - در پر ترافیک ترین ساعات روز شاهد اجرای عملیات حفاری در خیابان امام خمینی (ره) بودیم که به منظور اتصال فاضلاب سرویس های بهداشتی پارک انقلاب به شبکه فاضلاب شهری انجام میشد!

عملیاتی که به نظر نمی رسد اجرای آن در چند ساعت مانده به تحویل سال نو و دقیقا در روزهایی که آقای فرماندار ادارات شهرستان را در آن ایام از انجام هرگونه عملیات حفاری منع کرده بودند، آنقدر ها ضروری بوده باشد!

حال با این اوصاف باید منتظر پایان تعطیلات باشیم تا ببینیم واکنش فرمانداری نسبت به این اتفاق چه خواهد بود؟

آیا این حفاری با هماهنگی فرمانداری بوده یا نه؟

اگر با هماهنگی فرمانداری بوده، چطور آقای فرماندار خودشان به حرف خودشان پای‌بند نبوده اند و خود مصداق مسئولی شده اند که نسبت به اجرای مصوبات جلسات مقید نیست؟
به نظر نمی رسد این حفاری آنقدر ضروری بوده باشد که آقای فرماندار لازم دیده باشند در مورد آن استثنا قائل شوند، پس آیا بقیه وعده های امیدوار کننده آقای فرماندار هم مثل این شعارهایی لحظه ای برای جلب اعتماد مردم شهرستان بوده اند؟

اگر این حفاری با هماهنگی فرمانداری نبوده، آیا مسئولان شهرستان به درجه ای از استقلال رسیده اند که در روز روشن مصوبات جلسات رسمی شهرستان را به صلاح دید خود، دیده یا نادیده میگیرند و خیلی راحت از دستورات مستقیم شخص فرماندار سر پیچی می کنند؟

آیا مسئولینی که نشان دادند امکان و آمادگی اجرای مصوبات را ندارند کار را به فردی کاردان خواهند سپرد؟

در اولین روز پس از تعطیلات چه کسی استعفا خواهد داد؟ فرماندار، شهردار یا رئیس اداره آب و فاضلاب؟

1
2
1 2