- ارسال کننده: سالار پویان تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۹

فرماندار و امام جمعه میانه با شاخه گلهای نوروزی به عیادت بیماران در بیمارستان و ملاقات اهالی خانه سالمندان رفتند

صبح امروز و ساعاتی مانده به حلول سال جدید، حیدری آزاد فرماندار ویژه میانه و حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه به همراهی هیئتی از مسئولین، با شاخه های گل و پیام تبریک، به عیادت بیماران در بیمارستان خاتم الانبیاء، و سپس دیدار و ملاقات با اهالی سال خورده ی خانه سالمندان رفتند، تا ضمن به جا آوردن صله رحم که فرضیه ای الهی ست، در آخرین ساعات سال 92 مستمع حرفها و درد و دلهای این قشر از مردم که یقیناً از لحاظ روحی ضعیف و آسیب پذیرتر از دیگر انسانهای سالم و آزاد جامعه هستند، شده و مشوق آنها برای بهبوی و امیدواری برای در آینده باشند.

حیدری آزاد فرماندار ویژه شهرستان میانه در طی این ملاقاتها ضمن تبریک سال نو و  تقدیم شاخه های گل، برای تک تک بیمارانی که آغاز سال را بیمارستان خواهند بود، از خداوند متعال شفا و بهبوی، و برای سالمندان عزیز خانه سالمندان آروزی سالی پر از آرامش و مهر و محبت کرد و از همه خانوده های میانه ای خواست تا جایی که میتوانند سعی کنند در این لحظات ارزشمند، عزیزان سالخوده شان را مورد قدر و نوازش قرار دهند.

معاون استاندار همچنین در مورد خیرین میانه ای گفت؛ اگر بخواهم رو راست بگویم، به هیچ وجه تصور نمی کردم که شهرستان میانه، تا این اندازه در خصوص امور خیریه، فعال و پیش رو بوده و خیرین عزیز و گرانقدرش اینقدر دست و دل باز باشند. این چنین افرادی پاک سرشتی برای هر شهری نعمت الهی هستند و مسئولین و مقامات باید دست تک تک آنها را ببوسند.

حجت اسلام حامدی فرماندار میانه نیز در طول این دیدار، ضمن دعای خیر برای مردم شریف میانه، برای  بیماران و سالمندان آرزوی سالی نیکو و پر برکت و آرامش و آسایش کرده و گفت؛ ارزشمند است که اعضاء خانواده ها لحظات شیرین تحویل سال نو را در کنار هم باشند و البته سالخورده ها و بزرگان را بیشتر و بهتر از گذشته مورد احترام قرار داده و عزیز نمایند، زیرا که خداوند متعال ارزش بسیار زیادی برای این عزیزان و فرضیه صلح رحم قائل است.

حجت الاسلام حامدی و حیدری آزاد، همچنین در طی بازدید به اتفاق، ضمن اهداء شاخه های گل از مسئولین، کادر پزشکی و درمانی، کارمندان، کارگران و نیروهای خدماتی بیمارستان و خانه سالمندان میانه، بخاطر زحمتهای بی دریغ و شبانه روزی که در سال گذشته کشیده اند، تقدیر و تشکر نمودند.

 

 

1
1