- ارسال کننده: حامد.ش تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۹

انتقاد از نماینده حرف بدی هست؟

بسم الله الکریم

 

با سلام و عرض تبریک پیشاپیش عید نوروز به همشهریان

 

رهبر

آیت الله العظمی خامنه ای:

علامتِ دلسوزانه بودن انتقاد این است که وقتی انسان انتقاد را بیان می‌کند، نقطه‌ی قوّت را هم در کنار او بیان کند تا معلوم بشود که بنای نظر شخصی، بنای انتقام‌گیری و بنای اذیت کردن ندارد

 

توی همه جای دنیا اگه یه مقام برتریت نسبت به بقیه داشته باشیم از مبصر بودن یه کلاس گرفته تا ریاست یه سازمان بودن، باید نسبت به حرفای اطراف ظرفیت داشته باشیم و از حرفا در راه پیشرفت استفاده کنیم نه اینکه اونایی رو که دلمون خواست دست چین کنیم بذاریم کنار!

منظورم از این مطلب این هستش که وقتی یه مطلب درمورد یه چیزی میذارین باید تمامی انتقادات رو نگاه کنید و با تفکر جواب بدین نه اینکه تایید شود تایید نشود رو بزنین.

حالا اگه در مورد یه نماینده مطلب میذاریم باید انصافمون رو پیش خودمون قاضی قرار بدیم و بعد نظر بدیم نه اینکه با تعصب و مسخره بازی بیاییم به طرف مقابل توهین کنیم. بجای اینکه با نظرات به فرد مورد نظر گوشزد کنیم که کاراش رو میبینم و پیگیر هستیم با بعضی حرفا هم فکر اونو مشغول میکنیم هم چن نفر الکی به سر و کله هم میپرن.

تقصیر این بنده خدا ها هم نیست شهر ما جو این مدلی داره به جای اینکه پشت به پشت هم برن جلو و کارارو پیش ببرن رو در رو میخندن و وقتی از هم دور میشن سایه ی هم رو با تیر میزنن این یه واقعیته تلخ در مورد مسولین کلی شهرما هست.

 

 

توی عکس پایین آیا توهینی میبینین که این نظر نباید تایید بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

--------------

طرف مطلب بنده هر دو نماینده شریف و عزیز هست نه یکی پس لطفا با نظرات متعصبانه جو سازی نکنید.

1
1