- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۷

حیدری آزاد؛ در سال آینده شاهد حضور گسترده ی مسئولین ارشد کشوری در میانه خواهیم بود

حیدری آزاد؛ در سال آینده شاهد حضور گسترده ی مسئولین ارشد کشوری در میانه خواهیم بود.

در سال آینده شاهد حضور گسترده ی مسئولین ارشد کشوری در میانه خواهیم بود.معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: بعد از عید شاهد ترافیک مسوولین کشوری و خیر و برکت حضورشان در شهرستان میانه خواهیم بود تا از مشکلات مردم کاسته شود.
 اسماعیل حیدری آزاد در دیدار اصناف، بازایان و تولیدکنندگان شهرستان میانه افزود: در جهت منافع مردم میانه باید اتحاد و صدای واحد در شهرستان حاکم شود تا با مشارکت و هماهنگی به دنبال رفع مشکلات باشیم  زیرا با تکروی کاری از پیش نخواهیم برد.
وی افزود: علی رغم زحمات فراوان مسئولین درطی سالهای گذشته، دردهای زیادی در میانه دیدم که باعث شده تا این شهرستان از بسیاری جهات توسعه نیافته و فقط اسمی خشک و خالی از آن در خاطره ها حک شود. فرماندار ویژه شهرستان میانه  با تاکید بر تضارب آرا،  از مسئولین خواست تا از تفرقه و نفاق پرهیز کرده، به مسائل حاشیه ای دامن نزده و با قدرت تمام در کنارهم برای منافع مردم تلاش کنند.
حیدری آزاد بر هنرجذب اعتبارات از سوی مدیران و مسئولین نهادها و ارگانها، از هم اکنون که در آستانه برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان واقع شده ایم به جلب و جذب بودجه بیشتر تأکید کرده و گفت: یک مدیرحرفه ای باید علاوه بر تسلط به وظایف خود از مشکلات شهرستان آگا ه شده  ودر جهت جذب اعتبار بیشتر تلاش کند،  در غیر این صورت پشت میز نشستن وی حرام است .معاون استاندار افزود: ستاد جلب و جذب سرمایه گذاران در فرمانداری مستقر خواهد شد که لازم است مسوولین دیگر نهادها و ارگانها نیز در راستای حمایت همه جانبه و برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال سهیم باشند.معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان میانه با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل درآمد و بهره وری کم روبه روهستند خواستارحمایت از واحدهای موجود در راستای رفع اشتغال شد ه بر نظارت دقیق درراستای ارائه پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تاکید کرده گفت: اینگونه نباشد که برخی تسهیلات را دریافت کرده و دردیگر شهرها سرمایه گذاری کنند درحالیکه تولیدکنندگان حاضردر شهرستان با مشکل نقدینگی مواجه هستند. 
وی همچنین خواستار پرداخت تسهیلات کم بهره برای واحدهای کوچک گردیده گفت: حمایت از این واحدها که توان رقابت با واحدهای بزرگ را ندارند ضروری است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میانه نیز در این دیداربا بیان اینکه بسته سال 92 اجرا نشده و واحدها مشکل نقدینگی دارند افزود: چون سهم شهرستان از بودجه شفاف نیست با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم شفاف سازی و ابلاغ شود.
ناصرمغانلوبر لزوم ایجاد  اداره استاندارد در شهرستان میانه بنابر ویژه بودن آن تاکید کرده از آرامش بازار و کاهش قیمتها در شهرستان  خبرداد.

1
1