- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۴

امنیت ، سلامت و نشاط ره آورد نظم و قانون است

مدیرآموزش و پرورش منطقه ی میانه با اشاره به شعار نیروی انتظامی مبنی بر امنیت ، سلامت و نشاط، ره آورد نظم و قانون است ، نظم و امنیت را لازمه ی زندگی در جامعه عنوان کرد.


اسمعیل بایگان با حضور در همایش همیاران پلیس راهور در دبستان پسرانه ی شهید میانجی با اشاره به اینکه در آستانه ی چهارشنبه سوری قرار داریم تاکیدکرد: نباید با ترقه و مواد منفجره ی دیگر باعث مزاحمت و آسیبهای احتمالی گاهاً جبران ناپذیر برای خود و دیگران گردید.
وی افزود: دانش آموزان باید با نیروی انتظامی در برقراری نظم و قانون همکاری کنند .
سرهنگ محمد خشتگر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میانه هم در این همایش خواستار رعایت نظم و قانون از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی ،همچنین احترام به اولیاء و مربیان از سوی دانش آموزان شد و گفت: دانش آموزان عزیز می توانند هزینه ی مواد محترقه در روز چهارشنبه سوری را صرف کارهای خیر ، از جمله کمک در راه خدا و صندوقهای کمیته ی امداد نمایند تاهم خدا و هم مردم از آنها راضی باشند.  
جمشید عبدالهی معاون فرمانداری ویژه ی شهرستان میانه نیز با خطاب به دانش آموزان ، آنها را به تقوای الهی، نظم در کارها ، احترام به قانون توصیه کرده گفت: رعایت نظم در کارها یکی از نشانه های تقواست که امیدوارم همه ی دانش آموزان در رعایت نظم و قانون در جامعه بکوشند.

 

1
1