- ارسال کننده: بچه فهیم شهر تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۳

جاده های مرگ(به بهانه حضور وزیر محترم بهداشت)

بسم الله

واپسین روزهای 1392هجری شمسی رو به پایان است،به همین زودی با همه خوبی هایش!! خیال نکنید خواهم گفت با خوبی ها و بدی هایش چون آدمی نیستم که به سیاه نمایی رو بیاورم و به خاطر همین کارم، خسر الدنیا و الاخره بشوم.

آقای وزیر از خبرهای درگوشی مطلع شدیم به شهرمان می آیی،کاری هم نداریم که افتخار و سند آمدنتان را هر کسی به نام خود میزند مهم این است که می آیی و ما آمدنتان را به فال نیک می گیریم و چند سطری برایتان خط خطی می کنیم شاید دیدید و خواندید....

آقای وزیر با نوشتن قصد ناله کردن ندارم چون به اندازه کافی چند مدتی ست از مشکلات نبود دستگاههای ام آر آی و سی تی اسکن در همین سایت و مطالبش، کاربران و همشهریانم با نظرات خود نالیده اند پس نمی نالم.

آقای وزیر تنها یک چیز!! نمی خواهیم دم عیدی مورد لطف وعده ها قرار بگیریم اگر آمدی خواهشا با دست پر بیا....

میدانید چرا؟؟؟

 چند سالی ست خانواده هایی با آمدن عید سر سفره هفت سین نشسته اند و حول حالنا خوانده اند و دعا کرده اند که دستگاههای ام آر آی و سی تی اسکن در شهرمان برقرار گردد تا سوای هزینه و بار مالی که بر دوش شان هست از جاده های مرگ و دل نگرانی و چشم انتظاری عزیزانشان تا رسیدن سلامت به مقصد خلاص گردند.

آقای وزیر  امیدواریم با آمدن و محقق شدن این امر چشم همشهریانم به جمال این دستگاهها روشن گردد.

آقای وزیر اگر لایک و نظرات مطلبم کم بود به حساب مهم نبودن موضوع مطرح شده نگذار چون لایک بیشتر و نظرات بیشمار در این سایت روی هیچ حساب و کتابی نیست و برای خود داستانی دارد که بماند برای بعد/

                                                                                 سلامت و پایدار باشید

جاده های مرگ

1
2
3
4
5
1 2 3 4 5