- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۲

برادر بزرگوار جناب آقای حسن زاده، مدیرمسئول هفته نامه قافلان شهرستان میانه. لطفا این خبر رو هم به اطلاع وزیر محترم بهداشت و درمان برسانید.

برادر بزرگوار جناب آقای حسن زاده مدیرمسئول هفته نامه قافلان شهرستان میانه، در صورت تشریف فرمایی جناب وزیر بهداشت و درمان بنابر دعوت جناب آقای حسینی نماینده ی محترم شهرمون به شهرستان میانه، لطفا این مطلب رو هم به اطلاع ایشون برسونید:

تصاویری که ذیلا مشاهده می کنید، متعلق به خانم جوانی است که عضو بهزیستی میانه هستند و بعلت اختلالی بنام سینداکتیلی(چسبیده بودن انگشتان ) بنابر پیشنهاد یکی از پزشکان ایران، به صورت تضمینی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و به جای جدا کردن انگشتان ایشان از همدیگر، یکی از انگشتان ایشان را قطع نموده اند؛ لذا بعد از عمل جراحی، این وضعیت برای این خانم جوان پیش آمده و ماهانه بالغ بر 700 هزار تومان هزینه درمانهای وی می باشد؛ هزینه ای که معلوم نیست اسم درمان میشه روی آن گذاشت یا اینکه پوشش دادن به کم کاری پزشک جراح!

خانواده ی این خانم جوان بسیار بسیار از نظر مالی ضعیف می باشند و جزو اقشار پایین جامعه هستند.

چه کسی پاسخگوی مشکلات ایشان است؟! اگر همینطور ادامه پیدا کند، منجر به قطع پا هم خواهد شد!

لطفا به جناب وزیر بفرمائید که به مشکلات ایشان در کنار رفع مشکلات بیمارستان و وضعیت درمانی میانه، رسیدگی نمایند آن هم به صورت اورژانسی.

22222

22222

22222

22222

1
1