- ارسال کننده: فرزین اسمعیلی تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۱

حجت الاسلام صیادی بر لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی میانه بر لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه با توجه به تقارن آن با ایام عید نوروز تاکیدکرده خواستار فعالیت های تبلیغی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ویژه ای در این زمینه گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : به نقل از فرمانداری ویژه حجت الاسلام علی اصغر سعیدی در هفتمین و آخرین جلسه ی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حضور فعال اعضا در تمامی جلسات ستاد در طی سال جاری ، هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه ایام فاطمیه و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری مراسم سال تحویل در مساجد شهرستان عنوان کرد. 

وی اذعان کرد:  در سال های گذشته نیز ایام عید باستانی نوروز با برخی از مناسبت های عزاداری ائمه تقارن پیدا کرداما رفتار مردم ایران نشان داد که آنها همواره به حفظ حرمت های دینی و اسلامی خود مقید بوده و هستند.
سعیدی افزود : به همین منظور با استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسی اعضا، طرح ها و برنامه های مختلفی از طریق تشکلهای دینی در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.
در این جلسه پس از مشورت و رایزنی اعضای ستاد ساماندهی، مواردی در راستای تعظیم شعائر اسلامی بویژه در مورد گرامیداشت ایام فاطمیه و برگزاری باشکوه مراسم سوگواری این ایام با توجه به تقارن آن با ایام عید نوروز باستانی به تصویب رسید.

 

 

 

 

 

1
1