- ارسال کننده: فرزین اسمعیلی تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۱

تحویل 200 میلیون ریال وجه نقد به صاحبش توسط راننده تاکسی میانه ای

یکی از رانندگان خدوم و زحمتکش تاکسی درونشهری میانه کیفی حاوی ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد را تحویل صاحبش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه یکی از همشهریان محترم به نام آقای حاج یوسف رحمانی با مراجعه به این سازمان و ارائه گزارشی مبنی بر اینکه یکی از رانندگان تاکسی پول مفقودی وی را برگردانده ، درخواست تقدیر از ایشان شد.

وی در بیان ماجرا گفت : “روز سه شنبه مورخ ۱۳ اسفند ماه ۹۲ در مسیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) سوار یکی از تاکسیها که از مسیر مذکور می گذشت شدم و مقدار ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد بصورت امانت در اختیار بنده بود. موقع پیاده شدن تلفن همراه من زنگ خورد. پس از رفتن تاکسی متوجه شدم پول در داخل خودرو جا مانده و قصد تماس و مراجعه به سازمان حمل و نقل و پیگیری موضوع را داشتم که از مغازه تماس گرفتند و گفتند راننده تاکسی، پول به جا مانده شما را تحویل داده است. لذا به جهت تقدیر و تشکر از راننده مذکور به سازمان حمل و نقل همگانی مراجعه کردم.”

پس از بررسی موضوع و ارائه کد شناسایی تاکسی ، راننده مورد نظر توسط سازمان شناسایی و از ایشان جهت مراجعه به سازمان دعوت شد و همشهری محترم با پرداخت مژدگانی از کار خیر راننده تقدیر نمود.

راننده مورد نظر “آقای صمد زمانی” از دریافت مژدگانی خودداری می کرد و تنها دلیل این کار خود را کسب رضای الهی و انجام وظیفه شرعی و قانونی خود بیان داشت.

مهندس واحدی مدیرعامل محترم سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه با بیان این که روزانه شاهد برگرداندن اشیاء به جای مانده در ناوگان حمل و نقل عمومی توسط رانندگان زحمتکش و خدوم هستیم، ابراز داشت: آقای صمد زمانی به عنوان نمونه ای از یک رانندگان مودب و امانتدار از مجموعه تاکسیرانان خستگی ناپذیر شهر میانه است که قبلاً نیز کار خداپسندانه مشابه را انجام داده است. لذا بمنظور ارج نهادن به عمل خیر و خداپسندانه این راننده عزیز، در نظر داریم تقدیرنامه و جایزه ای به عنوان یادبود به ایشان تقدیم نمائیم.

 

 

 

 

 

1
1