- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۲/۱۲/۲۱

میکائیل رسولزاده برگزیده جشنواره فرهنگیان بسیجی شد

میکائیل رسولزاده برگزیده دهمین جشنواره سراسری علمی –پژوهشی فرهنگیان بسیجی شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دراین مراسم برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری علمی – پژوهشی فرهنگیان بسیجی به تفکیک استان‌ها در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفتند.

میکائیل رسولزاده برگزیده جشنواره فرهنگیان بسیجی

میکائیل رسولزاده

با حضور وزیر آموزش و پرورش و سردار نقدی از برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری علمی –پژوهشی فرهنگیان بسیجی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دراین مراسم برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری علمی – پژوهشی فرهنگیان بسیجی به تفکیک استان‌ها در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفتند.
محسن نجیب زاده مدیر علمی  پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار این مرکز از برگزاری اجلاسیه دهمین جشنواره علمی  پژوهشی فرهنگیان بسیجی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تولید علم و توانمندسازی در راستای جنبش نرم افزاری و ارتقاء سطح دانش و آگاهی فرهنگیان بسیجی است.
وی افزود: معلمان، افسران مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.ما حدود یک میلیون معلم داریم که با 13میلیون دانش آموز سروکار دارند اگر قرار است سازمان و نهادی در زمینه تولید علم و جنبش نرم فزاری کار کند چه جایی بهتر از آموزش و پرورش، به همین دلیل توجه به این مسئله باعث شده تا سازمان بسیج فرهنگیان در این راستا تدبیری اندیشیده و برای بهره گیری از توان علمی فرهنگیان بسیجی فرهیخته و ارائه آن به جامعه و نمایاندن نقش ارزنده بسیجیان فرهنگی در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اقدام به برگزاری جشنواره علمی  پژوهشی نموده است.نجیب زاده اشاره کرد: جمع آوری آثار از سطح کل کشور و کانون های بسیج فرهنگیان شهرستان و مناطق، سازمان بسیج فرهنگیان استان و مرکز انجام گرفته است. این جشنواره در چهار محور پیشرفت علمی، حماسه اقتصادی،سبک زندگی ایرانی اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شده است که هرکدام از این محورها شامل چهار موضوع می باشد که عبارتند از: پیشرفت علمی، استقلال و خودکفایی؛ حماسه اقتصادی،چیستی و چگونگی؛مقایسه سبک زندگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی غربی؛اسباب و عوامل تسریع و تسهیل کننده اجرایی سند تحول.
وی بیان کرد: کل مقالات رسیده به دبیرخانه جشنواره4136 مقاله است که از این تعداد 450مقاله به مرکز راه یافته و بیست مقاله حائز رتبه شده اند که در مراسم اختتامیه از آنها تقدیرخواهد شد.
لازم به یاد آوری است که ازاین بیست مقاله برتر سه مقاله از استان آذربایجان شرقی بوده است که همکار مان آقای میکائیل رسولزاده به ارائه یافته های در این همایش پرداختند.
اسامی همکاران صاحب عنوان در این همایش ملی به شرح زیر اعلام شد:
میکائیل رسول زاده از استان آذربایجان با ارائه پژوهش در زمینه موانع تحقق سبک زندگی ایرانی  اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و کسب رتبه اول،اکرم باقری از استان آذربایجان شرقی با ارائه مقاله در زمینه پیشرفت علمی، استقلال و خودکفایی وکسب رتبه اول، سهیلا بردباری از استان آذربایجان شرقی با ارائه مقاله در زمینه نقش و تاثیر آموزش و پرورش در تحقق سبک زندگی ایرانی – اسلامی و کسب رتبه اول، قرار گرفته‌اند.

http://portal1.teg-eaedu.ir/tabid/1906/articleType/ArticleView/articleId/5920/--------.aspx

http://www.medu.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&CategoryID=891c857e-299c-4c88-a743-81e35fd9175a&WebPartID=f79f0b5b-b0eb-4e9d-878d-a26a0863e25e&ID=3a0063b2-ac60-4901-a5a0-82dcd9c3fc5c

1
1