- ارسال کننده: امین زالی تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۵

پایان رقابتهای دسته برتر (انتخابی تیم ملی) ــ شاهکار و درخشش مهران احدی (لایک کنید به افتخار میانه)

به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه مستقل اطلاع رسانی از مجموعه انقلاب تهران ، دقایقی قبل مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز با قهرمانی افشین نوروزی از خوزستان و قرار گرفتن پوریا عمرانی از مازندران در صدر مجموع امتیازات و راه یابی این جوان به تیم ملی بزرگسالان به پایان رسید .
نکته جالب قدرت نمایی مهران احدی کاپیتان با اخلاق و قدرتمند تنیس روی میز ایران و از چهره های بین المللی و دارای رتبه پنجم ایرانی های حاضر در رنکینگ جهانی می باشد که علی رغم کم لطفی های بسیار در حقش ، موفق گردید با شایستگی مقام نایب قهرمانی این دور از دسته برتر و مقام دوم مجموع امتیازات را کسب و به واقع با اراده ای پولادین شاهکاری منحصر به فرد را در سن ۳۸ سالگی از خود بر جای گذارد .
راه یابی مستقیم و ارزشمند پوریا عمرانی به تیم ملی بزرگسالان می تواند برای این جوان با اخلاق و سر به زیر شرایطی را فراهم نماید تا با افزودن بر تجربه های خود افق های روشنی را پیش رو داشته و ضمن ارتقای رنکینگ و تجارب بین المللی اش در عرصه های بزرگسالان ، بیش از گذشته خود را مطرح نماید .
افشین نوروزی دیگر چهره قدرتمند و بین المللی کشورمان که در یکی دو ساله اخیر مستمر با ایجاد موانع از طرف متولیان مواجه گردیده و اما در ماه های اخیر روند صعودی بسیار مثبتی را طی نموده است ، موفق شد با شایستگی ضمن کسب مقام قهرمانی دسته برتر در مجموع امتیازات نیز در جایگاه سوم قرار بگیرد .
بازی های دور از انتظار محمد رضا اخلاق پسند چهره توانمند و بین المللی کشورمان در این دوره از مسابقات جای بحث و بررسی داشته چرا که او علی رغم بی عدالتی ها و نامرادی های سال های اخیر همواره خود را در صدر پینگ پنگ بازان ایران حفظ کرده و کماکان از بازیکنان موثر در میادین بین المللی و چهارمین ایرانی حاضر در رنکینگ جهانی می باشد.
این درحالیست که پیش از این و در حین برگزاری مسابقات دسته برتر شش ماهه اول سال ، ورزشکاران شرکت کننده از تخصیص امتیاز و تأثیرگذاری این مهم برای گزینش نهایی تیم ملی بی اطلاع بوده اند .
مقر گردیده نوشاد و نیما عالمیان به همراه نفر اول مجموع امتیازات یعنی پوریا عمرانی به عضویت تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی درآمده و نفرات چهارم و پنجم تیم ملی با توجه به رده بندی کلی و دیگر فاکتورها توسط مربی تیم ملی پیشنهاد و پس از تأیید کمیته فنی در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی قرار بگیرند .
این مسابقات که از صبح روز چهارشنبه ۱۴ اسفند بدون حضور برادران عالمیان آغاز گردیده بود ، صبح امروز با پیگیری سه دور از مسابقات به پایان رسیده و رده بندی این دور به شرح ذیل اعلام گردید .
۱- افشین نوروزی با ۱۷ امتیاز
۲- مهران احدی با ۱۶ امتیاز
۳-پوریا عمرانی با ۱۵ امتیاز
۴-عارف احمدی فر با ۱۴ امتیاز
۵- واحد مالمیری با ۱۴ امتیاز
۶- محمد فرقدانی با ۱۳ امتیاز  
۷- میدیا لطف اله نسبی با ۱۳ امتیاز 
۸ محمد علی رویین تن با ۱۱ امتیاز 
۹- امین میرالماسی با ۱۱ امتیاز 
۱۰- محمد رضا اخلاق پسند با ۱۰ امتیاز
نفرات هفتم تا دهم از دسته برتر به دسته یک بزرگسالان ایران سقوط نمودند .
مجموع امتیازات بازیکنان از مرحله اول و دوم مسابقات :
۱-پوریا عمرانی با مجموع ۲۶ امتیاز 
 ۲- مهران احدی با مجموع ۲۴ امتیاز  
 ۳- افشین نوروزی با مجموع ۲۴ امتیاز 
 ۴- محمد فرقدانی با مجموع ۱۸ امتیاز 
 ۵- محمد علی رویین تن با مجموع ۱۵ امتیاز
 ۶- عارف احمدی فر با مجموع ۱۵ امتیاز 
 ۷- واحد مالمیری با مجموع ۱۴ امتیاز
   محمد رضا اخلاق پسند از گیلان ، امین میرالماسی از تهران و میدیا لطف اله نسبی از کردستان هرسه نفر با مجموع امتیازات ۹ مشترکاً در جایگاه هشتم قرار گرفتند .
 داریوش ضرغام پور و نصرت اله شاملو از داوران بین المللی کشورمان به عنوان سرداور و کمک سرداور مسابقات مسئولیت برگزاری مسابقات را بعهده داشته ضمن اینکه علیرضا حجازیان رئیس کمیته داوران و مسابقات فدراسیون نیز ناظر بازی ها بوده است .

1
1