- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۵

فرماندار میانه: اقتدار همراه با رافت اسلامی مهمترین شاخص مدیر اجرایی است.

فرماندار میانه اقتدار همراه با رافت اسلامی را مهمترین شاخص مدیر اجرایی دانست.

به گزارش عرش نیوز، اسماعیل حیدری آزاد در جمع معتمدان، خیران و ریش سفیدان این شهرستان اظهارکرد: فرماندار به عنوان مدیر حرفه ای و عالیترین مقام اجرایی شهرستان است و دیگر سازمان ها مکمل هستند و به همین علت اگر موضوعی پیش بیاید هیچکس جوابگو نبوده و مسوولیت با فرماندار است.

حیدری آزاد یادآوری کرد: در این چارچوب اگر فرمانداری قوی و نظارتش حرفه ای باشد تمام امور به نحو مطلوب اجرا می شود.

اقتدار همراه با رافت اسلامی مهمترین شاخص مدیر اجرایی است

وی گفت: در خصوص مباحث رشد و توسعه، تکریم ارباب رجوع و مباحث خدماتی به هیچ وجه از وظیفه خود کوتاه نیامده و دستگاه ها نیز موظف به اجرای برنامه های اعلامی هستند.

حیدری آزاد افزود: من از سوی استاندار آذربایجان شرقی با اختیارات تام به شهرستان میانه آمده و با هیچکس تعارف ندارم و بر تمام امور نظارت خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در این شهرستان یک صدایی حاکم شود، گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب باید در این شهرستان با تفکر باز اندیشید و در خدمت مردم و آبادی شهرستان کوشید.

فرماندار میانه نیروی کار سرآمد، معادن سرشار و ظرفیت های فراوان این شهرستان را سبب رشد و توسعه دانست و یادآوری کرد: سند توسعه شهرستان را در افق ۱۴۰۴ تدوین کرده که با اجرای آن به جایگاه شهر اول استان تبدیل خواهیم شد.


وی با بیان اینکه این مهم با حضور و کمک همه جانبه مردم محقق می شود، گفت: در این زمینه ما دست نیاز به سوی ریش سفیدان و معتمدان دراز می کنیم چرا که نیازمند مشورت هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت جدید اعتدال و عقلانیت است، یکی از مهمترین اولویت ها در این زمینه را مشورت عنوان کرد که توجه به این امر می تواند در دگرگونی منطقه تاثیرگذار باشد.

حیدری آزاد افزود: شورای هیات های مذهبی این شهرستان نیز باید از نیروهای با تجربه و جوان به صورت تلفیقی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یک مسلمان با اهل بیت عجین هستیم، از روحانیت خواست با روش های جدید و علوم نو جوانان را هدایت و راهنمایی کنند.

 

 

1
1