- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۴

دبیر سرویس عکس هفته نامه قافلان، جایزه اول جشنواره کشوری مهرباران را از آن خود کرد

دبیر سرویس عکس هفته نامه قافلان، جایزه اول جشنواره کشوری مهرباران را از آن خود کرد.

پویان و حاتمی کیا

به گزارش قافلان به نقل از ایرنا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی - دانشجویی مهرباران (یادواره شهید چمران) که عصر دیروز با استقبال پرشور دانشجویان در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و با حضور مسوولان جهاد دانشگاهی ، نمایندگان وزارت علوم ،کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر برگزار شد با حاشیه های همراه بود.

محوطه و بالکن های سالن فردوسی مملو از جمعیت دانشجویان بود به حدی که خبرنگاران جایی برای نشستن پیدا نکرده و مجبور به پوشش سرپایی خبر خود شدند.

حضور عکاسان و فیلمبرداران قابل توجه بود.

در ابتدای مراسم فیلم چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا پخش شد که پایان آن با کف زدن های دانشجویان همراه شد.

ورود ابراهیم حاتمی کیا با فریاد شادی،کف و سوت زدن های حاضران همراه بود و حاتمی کیا با تکان دادن دست به ابراز احساسات حاضران پاسخ گفت.

پس از سخنرانی مسوولان و ابراهیم حاتمی کیا که از شور و هیجان دانشجویان قدردانی کرد تندیس جشنواره به وی اهدا شد، سالار پویان برگزیده بخش عکس جشنواره ، دسته گل خود را به ابراهیم حاتمی کیا اهدا کرد.

پویان و حاتمی کیا

پویان و حاتمی کیا

علی ضیا که اجرای برنامه را بر عهده داشت از حاضران خواست تا به احترام حاتمی کیا برخاسته و وی را تشویق کنند،شور و هیجان به حدی بود که مجری گفت : سوت های بلبلی شما آنقدر زیاد است که فکر می کنم در استادیوم آزادی هستم ، ندیده بودم خانم ها اینگونه سوت بزنند.از من خواستند تا هیجان شما را کنترل کنم اما باید بگویم دانشجو هستند و می خواهند شاد باشند.

در این برنامه از سعید بابایی متولی دبیرخانه حمایت از محرومان نیز تقدیر شد.

پویان و حاتمی کیا

یکی ازدانشجویان حاضر با صدای بلند از شهرام ناظری نام برد که بدلیل کسالت در برنامه حضور نیافته بود.

در ادامه برنامه سه تن از کودکان شین آبادی که برای اهدای لوح به شهرام ناظری به همراه والدین خود در این مراسم حضور یافته بودند بر روی سن رفته و حاضران در سالن چند دقیقه به صورت سرپا و به افتخار آنها کف زدند.

مجری برنامه به وعده های داده شده مسوولان در زمینه استخدام ، اعطای وام 50 میلیونی و درمان این دانش آموزان اشاره کرد و گفت : هزینه جراحی و درمان این کودکان بالاست اینها برای تقدیر از اقدام انسان دوستانه شهرام ناظری و تجلیل از وی در این مراسم حاضر شدند.

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که آیا کسی حاضر هست صورت این عزیزان را ببوسد که در این هنگام بانویی از خطه کردستان روی سن رفت و صورت کودکان حاضر را بوسید که این اقدام با تشویق گرم همراه با احساسات حاضران همراه شد.

پویان و حاتمی کیا

در ادامه مجری برنامه از والدین کودکان شین آبادی خواست تا چند کلمه ای با حاضران سخن گفته و خواسته های خود را مطرح کنند.

پدر سیما مرادی از مردم خونگرم ایران ، پزشکان واساتید دانشگاه و مهرورزی دانشجویان قدردانی کرد.

رحمان اسماعیل پور نیز از ابراز لطف مردم ایران بویژه دانشجویان تشکر کرد.

در ادامه پدر سیما مرادی با انتقاد از کم توجهی مسوولان در امر درمان و هزینه کرد برای کودکان شین آبادی گفت : قرار بود این کودکان به خارج اعزام شوند که محقق نشد.

وی به نحوه بروز حادثه و روند درمان کودکان اشاره کرد و گفت : والدین این کودکان درگیرند و مدام در حال تردد به شهرستان ها هستند ، قرار بود مستمری دایم به آنها تعلق گیرد که کاری بجز درمان برای آنها انجام نشده است.

در ادامه برنامه تعدادی از دانشجویان هدایایی به رسم یادبود و همدردی با کودکان شین آبادی به آنها اهدا کردند.

قرار بود لوح تقدیر کودکان شین آبادی نیز به شهرام ناظری اهدا شود که به دلیل کسالت و نبود وی در مراسم تنها متن آن قرائت شد.

اضافه میشود سالار پویان با دو اثر منتخب، مقام غرور آفرین اول کشوری را در این جشنواره، که در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار گردید، از آن خود و شهر میانه کرده است.

عکسها: مهر  ایسنا- ایکنا

1
2
3
1 2 3