- ارسال کننده: تورک اوغلو تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۴

پایان جشنواره "مهر باران"

پایان جشنواره "مهر باران" بدون حضور ناظری/ حاتمی کیا: "چ" را به نمایندگی از ما تبلیغ کنید
ابراهیم حاتمی کیا
مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی دانشجویی "مهر باران" سه شنبه 12 اسفندماه در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فریدزاده رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در ابتدای این مراسم و بعد از نمایش فیلم سینمایی "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره گفت: امروز به این خاطر از آقای ابراهیم حاتمی کیا برای شرکت در این مراسم دعوت کردیم که یکی از بخش های مهم و اصلی جشنواره ما یادواره شهید بزرگوار کشورمان شهید مصطفی چمران بود.

وی افزود: تندیس ویژه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امروز در حالی به ابراهیم حاتمی کیا اهدا می شود که وی با ساخت فیلم سینمایی "چ" توانست به خوبی و زیبایی نقش ارزنده شهید چمران را به تماشاگران و نسل جوان امروز ما نشان دهد.

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم سینمایی "چ" هم بعد از دریافت تندیس خود که با استقبال بسیار قابل توجه دانشجویان همراه بود خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که امروز در جشنواره "مهر باران" با شور و حرارت وصف ناشدنی شما دانشجویان به خاطر ساخت فیلم سینمایی "چ" تقدیر می شوم. امروز من حرفی برای گفتن ندارم فقط از شما تماشاگرانی که این فیلم را دیده اید و از آن خوشتان آمده تقاضا می کنم که فیلم را به نمایندگی از ما تبلیغ کنید تا ما بتوانیم در اکران عمومی آن آبروداری کنیم.

وی گفت: خدا را شکر می کنم که فیلم "چ" در میان کف زدن های شدید شما  دیده شد و این اتفاق بسیار خوبی برای من و دست اندرکاران این فیلم سینمایی است که می تواند ما را در اکران عمومی این فیلم سینمایی امیدوار کند.

بر اساس این گزارش قرار بود در مراسم اختتامیه جشنواره از شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی هم به خاطر حمایت های خود از دانش آموزان حادثه دیده روستای شین آباد هم تقدیر شود که به دلیل کسالت پیش آمده برای این خواننده موسیقی این اتفاق نیفتاد.

همچنین ستاد برگزاری جشنواره از سه دانش آموزی که در مراسم اختتامیه جشنواره حضور داشتند به نمایندگی از سایر دانش آموزان صدمه دیده این حادثه تقدیر کرد.

اولیاء یکی از حادثه دیدگان روستای شین آباد که در این مراسم حضور داشت با انتقاد از بی توجهی مسئولان در پیگیری وضعیت حادثه دیدگان گفت: تا به امروز هیچ کاری جز درمان برای بچه ها انجام نشده و علیرغم تمام وعده و وعیدهایی که مسئولان برای تامین معیشت اولیاء دانش آموزان و همچنین تامین آینده بچه ها داده بودند انجام نگرفته و این موضوعی است که امیدوارم از این پس شکل جدی تری به خود بگیرد و این عزیزان مشکل دیگری برای تامین آینده خود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم به ترتیب زیر از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تقدیر شد:

برگزیدگان بخش عکس

رتبه اول: سالار پویان

رتبه دوم: مرتضی امین الروآیی

رتبه سوم: طیبه کاظمی

 

بخش کاریکاتور

رتبه اول: ندا شجاعی

رتبه دوم: جابر اسدی

رتبه سوم: سهیل محمودی

رتبه چهارم: آیت نادری

 

بخش شعر

رتبه اول: مهدی مهدی زاده

رتبه دوم: علی فردوسی

رتبه سوم : سعید تاج محمدی

رتبه چهارم:  محمد حسین نجفی

وحید طلعت (برگزیده بخش یادواره چمران)

 

بخش داستان کوتاه

رتبه اول: سجاد خاتمی

رتبه دوم: آرزو مهبدی

رتبه سوم: ابوالفضل قاضی

رتبه چهارم: آریا معصومی

تقدیر ویژه: ریحانه علامه فلسفی به خاطر نگارش خاطرات اردوی جهادی

 

بخش مقاله

رتبه دوم: حمید گنجایش

رتبه سوم: فاطمه کرامتی

رتبه چهارم: نیره پورپیرعلی

ستاد برگزاری جشنواره "مهر باران" از سعید بابایی دبیر ستاد حمایت از محرومان نیز  تقدیر به عمل آورد.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم که با اجرای علی ضیاء برگزار شد به سه تن از دانش آموزان حادثه شین آباد جوایزی اهدا شد ضمن اینکه از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لوحی در تقدیر از حمایت های شهرام ناظری از این حادثه به وی اهدا شد.

1
1