- ارسال کننده: امین زالی تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۳

خانه دار شدن پس از سالها! ــ آقای رئیس متشکریم!

همزمان با بهره برداری از مجتمع ورزشی شهید آیت الله حامدی, خانه تنیس روی میز میانه نیز واقع در طبقه سوم این مجتمع گشایش یافت.

پس از سالها صبر و تلاش ورزشکاران پینگ پنگ باز میانه سرانجام یک سالن اختصاصی و استاندارد زیر نظر هیئت تنیس روی میز میانه در اختیار این ورزشکاران قرار گرفت. این سالن با داشتن ویژگی هایی از جمله ابعاد مناسب, روشنایی استاندارد, سیستم گرمایشی, رختکن, دوش و سرویس های بهداشتی منظم و نیز با در اختیار داشتن میزهای استاندارد و با کیفیت یک نمونه منحصر به فرد در سطح استان می باشد. تنها نقص فعلی آن نداشتن کفپوش می باشد که انتظار می رود با پیگیریهای مستمری که از سوی هیئت تنیس روی میز و به ویژه شخص آقای احدی در حال انجام است و با همت و مساعدت های مسئولین ورزش دوست میانه به زودی رفع گردد انشاالله.

جا دارد بنده از طرف تمامی مربیان و ورزشکاران پینگ پنگ میانه از مسئولین زحمتکش ورزش میانه و به ویژه رئیس محترم اداره ورزش و جوانان, آقای نوایی, به خاطر حسن توجه و عنایت همیشگی ایشان به ورزشکاران غیور و توانمند شهرمان تشکر و قدردانی نمایم. صداقت و تلاش ایشان هرگز از ذهن دوستداران این رشته ورزشی زدوده نخواهد شد. امید است با این اقدام مثبت, شاهد افزایش روند رو به رشد پینگ پنگ بازان با استعداد میانه و موفقیت بیش از پیش این عزیزان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

                                                                                        با احترام

                                                                                       امین زالی

 

خانه تنیس روی میز میانه

 

خانه تنیس روی میز میانه

خانه تنیس روی میز میانه

 

خانه تنیس روی میز میانه

 

1
1