- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۸/۰۷

مسابقه شعر شهيد حميد قلعه اي در میانه به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقه شعر شهيد حميد قلعه اي به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان مسابقه شعر حميد قلعه اي در مورخ 7/7/90 روزپنج شنبه در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور شعرا و ادبا و هنرمندان برگزار گردید .

در این مراسم جناب سرهنگ اردبيلي طی سخنانی به جایگاه رفيع شهداء در دوران دفاع مقدس ونیز اخلاص وخلوص و از خودگذشتگی و ایثار اين عزيزيان اشاره نموده و ضمن تشویق شعرا به سرودن شعرهای پرمحتوا و اثر گذار از آنها به خاطر سرودن اشعارشان در هفته دفاع مقدس تقدیر وتشکر نمودند.

خيرمقدم گويي توسط آقاي عظيمي مسؤول امور هنري اداره فرهنگ وارشاد اسلامي ميانه، ارائه گزارش توسط رئيس انجمن ادبي، قرائت شعرتوسط 3 نفراز شـــعراء برگزيده اين مسابقه، اهداء لوح تقدير به خانواده معظم شهيد قلعه اي، از دیگر برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود . اهداء لوح تقدیر وجوایز پایان بخش این مراسم بود .

سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه

http://myaneh.ershad-as.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=1&id=97
=========================

مسابقه شعر شهيد حميد قلعه اي در میانه


 آذربایجان شرقی - سایت بسیج هنرمندان -به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان مسابقه شعر حميد قلعه اي در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور شعرا و ادبا و هنرمندان برگزار گردید

در این مراسم سرهنگ اردبيلي در سخنانی به جایگاه رفيع شهداء در دوران دفاع مقدس و نیز اخلاص وخلوص و از خودگذشتگی و ایثار اين عزيزيان اشاره نموده و ضمن تشویق شعرا به سرودن شعرهای پرمحتوا و اثر گذار از آنها به خاطر سرودن اشعارشان در هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر نمودند.

قرائت شعرتوسط 3 نفراز شـــعراء برگزيده اين مسابقه و اهداء لوح تقدير به خانواده معظم شهيد قلعه اي از دیگر بخش های این مراسم بود.

سه شنبه 19 مهر 1390 

سایت بسیج هنرمندان

http://www.bao.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=244&newsview=11746

1
1