- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۸/۰۷

اظهارات مسئولین استان و شهرستان در افتتاحیه مسابقات کشوری تکواندو در میانه

روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه     جمعه, 06 آبان 1390

تقی خلفاپور درافتتاحیه مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی در شهرستان میانه اضافه کرد: برای اولین بار در میانه شاهد برگزاری مسابقات در میانه هستیم که تمامی مسئولین و دست اندکاران تلاش کرده ایم تا مسابقات در حد مطلوب برگزار شود.

وی در ادامه با تشکر از  برگزارکنندگان مسابقات اظهار امیدواری کرد که بتوانیم جایگاه ورزش میانه را با توجه به قهرمان پروری شهرستان ارتقاء دهیم
خلفاپور در پایان با توجه به جایگاه  جهانی تکواندوی میانه و اهمیت مسابقات کشوری گفت: این مسابقات با حضور 400 تکواندوکار قهرمان صاحب نام  کشوربرگزار می شود .
محمدرضا حاجی اصغری نیز در این مراسم شهداء را قهرمانان واقعی ایران عنوان کردو از میانه به عنوان پایتخت قهرمانی کشوربا وجود قهرمانانی چون کرمی ، عبدالهی و سایر قهرمانان یاد کرد.
همچنین در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندوی کشوری در میانه مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای زینبیه و ثارالله و هشت سال دفاع مقدس شهرستان گفت: افتخار می کنیم که قهرمانان بلندآوازه کشور و جهان از جمله کرمی ، عبداللهی و مهدی زاده و ... در این شهرستان متولد شده ، در دامان این شهرستان پرورش یافته  و افتخار آفریده اند.
شروین اسبقیان ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان میانه که در هر سمتی استان را یاری کرده اند گفت: امیدواریم در این شهرستان میزبان خوبی برای قهرمانان ، داوران و مربیان بوده و شاهد برگزاری هرچه بیشتر چنین مسابقاتی در این شهرستان برای توسعه روزافزون  تکواندو ی شهرستان باشیم .
وی همچنین میانه را مهد تکواندوی ایران و مهد پرورش قهرمانان عرصه های آسیایی و جهانی نامیدو افزود: آنچه مسلم است بیشترین نقش در این میان را کانون گرم خانواده ها و مادران و پدران ایفاء نموده اند که زحمات آنها جای بسی تقدیردارد.
 
http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1171:1390-08-06-16-37-37