- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۸/۰۷

رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران : در شهرستان میانه یک هدف ویژه و خاص را دنبال می کنیم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه     جمعه, 06 آبان 1390

رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین اهداف فدراسیون در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شهرستانها و استانها را ایجاد انگیزه و همدلی در بین جوانهای علاقمند در منطقه خواند و افزود: اما در شهرستان میانه دنبال یک هدف ویژه و خاص هستیم چراکه این شهرستان سهم بزرگی در قهرمانی تیم ملی در عرصه آسیایی و جهانی داشته بویژه در قهرمانی جهان در کره جنوبی که دو مدال طلای تیم ملی توسط دو قهرمان ارزنده شهرستان آقایان کرمی و عبداللهی بدست آمد.

 

سید محمد پولادگر با بیان اینکه پاسداشت قهرمانان در عرصه های ورزشی موجب ایجاد انگیزه می شود اضافه کرد: اولین قهرمان از این شهرستان مهدی زاده بود که در تیم ملی حضور یافت بعد از آن قهرمانان زیادی از این شهرستان توانستند در تیم ملی حضور یابند ، که می توان گفت: این قهرمانان و این شهرستان می تواند برای استانها و شهرستانهای دیگر ایجاد انگیزه کند.
پولادگر در پایان اضافه کرد: با توجه به شناختی که داشتیم آقای فریبرزعسگری را به سمت سرمربیگری تیم ملی تکواندو ی کشور انتخاب کردیم.
گفتنی است فریبرز عسگری با سابقه طولانی در مربیگری نوجوانان و جوانان از قهرمانان آسیا و جهان در چند دوره می باشد.
وی اهل استان البرز و دارای کارشناسی تربیت بدنی می باشد.
همچنین وی سرمربی تکواندوی نوجوانان کشور و مربیگری دانشجویان را در مسابقات جهانی عهده دار بود.
گفتنی است 242 ورزشکار در 8 وزن در این مسابقات شرکت کرده اند که اوزان فرد و وزن 8 جمعا 5 وزن امروز و 3 وزن فردا بیگیری می شود .
در این مسابقات 32 تیم از 30 استان شرکت کرده اند که در کل 234 مسابقه در رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود.
 
http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1170:1390-08-06-16-35-46

1
1