- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۳

حرکت در مسیر ولایت و اعتلای نظام وظیفه مسوولان است

 

 

اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه این شهر با بیان اینکه عملکرد هر کس معرف وی بوده و میزان وفاداری اش به نظام را به اثبات می رساند، افزود: فرمانداری مجموعه ای است که باید مدیریت سیاسی داشته باشد نه اینکه کار سیاسی انجام دهد و بر همین اساس فقط به فکر خدمت به مردم است.

وی اظهارکرد: امیدواریم در کنار همدیگر با بهره گیری از مساعدت ها و راهنمایی های امام جمعه بتوانیم در راه توسعه و اعتلای شهرستان قدم برداشته و آن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
امام جمعه میانه نیز با بیان اینکه کشور در وضعیت خاصی قرار گرفته است، حرکت جهادی را تنها راه حل مشکلات کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی گفت: لازمه حرکت جهادی این است که آنچه از اندوخته های علمی و فرصتی که در اختیار داریم، کمال بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه فرمانداری آیینه تمام نمای دولت در شهرستان است، افزود: انتظار می رود این مجموعه نمادی از برنامه های دولت در تمام صحنه ها باشد.
امام جمعه میانه با بیان اینکه شعار دولت تدبیر و امید، اعتدال و میانه روی است، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به گرایش های سیاسی و تقسیم بندی های موجود فرمانداری به هیچ سمتی گرایش پیدا نکند.

وی با اعلام آمادگی برای هر نوع کمک به دولت افزود: در راستای منافع شهرستان با کسی مصالحه نکرده و از موضع قدرت حق مردم را مطالبه خواهیم کرد.

1
1