- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۲

اقتدار همراه با رافت اسلامی مهمترین شاخصه مدیر اجرایی است

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز دوشنبه در جمع معتمدان، خیران و ریش سفیدان این شهرستان اظهار امیدواری کرد: این افراد بیش از پیش منشاء خیر و برکت برای میانه باشند.

وی اظهارکرد: فرماندار به عنوان مدیر حرفه ای و عالیترین مقام اجرایی شهرستان است و دیگر سازمان ها مکمل هستند و به همین علت اگر موضوعی پیش بیاید هیچکس جوابگو نبوده و مسوولیت با فرماندار است.

حیدری آزاد یادآوری کرد: در این چارچوب اگر فرمانداری قوی و نظارتش حرفه ای باشد تمام امور به نحو مطلوب اجرا می شود.

وی گفت: در خصوص مباحث رشد و توسعه، تکریم ارباب رجوع و مباحث خدماتی به هیچ وجه از وظیفه خود کوتاه نیامده و دستگاه ها نیز موظف به اجرای برنامه های اعلامی هستند.

حیدری آزاد افزود: من از سوی استاندار آذربایجان شرقی با اختیارات تام به شهرستان میانه آمده و با هیچکس تعارف ندارم و بر تمام امور نظارت خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در این شهرستان یک صدایی حاکم شود، گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب باید در این شهرستان با تفکر باز اندیشید و در خدمت مردم و آبادی شهرستان کوشید.
فرماندار میانه نیروی کار سرآمد، معادن سرشار و ظرفیت های فراوان این شهرستان را سبب رشد و توسعه دانست و یادآوری کرد: سند توسعه شهرستان را در افق 1404 تدوین کرده که با اجرای آن به جایگاه شهر اول استان تبدیل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه این مهم با حضور و کمک همه جانبه مردم محقق می شود، گفت: در این زمینه ما دست نیاز به سوی ریش سفیدان و معتمدان دراز می کنیم چرا که نیازمند مشورت هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت جدید اعتدال و عقلانیت است، یکی از مهمترین اولویت ها در این زمینه را مشورت عنوان کرد که توجه به این امر می تواند در دگرگونی منطقه تاثیرگذار باشد.

حیدری آزاد افزود: شورای هیات های مذهبی این شهرستان نیز باید از نیروهای با تجربه و جوان به صورت تلفیقی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یک مسلمان با اهل بیت عجین هستیم، از روحانیت خواست با روش های جدید و علوم نو جوانان را هدایت و راهنمایی کنند.

1
1