- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۱

برخورد با سنگ اندازان بر سر راه سرمایه گذاران در میانه

 

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی به برخورد شدید با سنگ‌اندازان بر سر راه سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: اگر فضای سرمایه‌گذاری و جلب و جذب سرمایه‌گذاران نامطلوب باشد بر میزان ناهنجاری‌های اجتماعی افزوده می‌شود.

  اسماعیل حیدری‌آزاد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم زنده شهرستان و مسئولان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: اگر مسئولان بتوانند دیدگاه‌ها را عوض کرده و از انتقادهای سازنده و پیشنهادهای خبرنگاران استقبال کنند تمام مسائل و مشکلات شهرستان قابل رفع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه انتقادات خبرنگاران باید دلسوزانه و از سر تشویق باشد نه جهت‌دار، افزود: خبرنگاران باید به عنوان بازرسان نامحسوس جامعه، دیده‌بان امین نظام نیز باشند و اینجانب با تمام وجود از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: بدون وجود خبرنگار و اطلاع‌رسانی نمی‌توان قدم در راه رشد و توسعه و مردم‌سالاری دینی گذاشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: خبرنگاران می‌توانند به عنوان یکی از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی کمک احوال مسئولان برای رصد امور و رفع مشکلات بوده و مسئولان نیز مکلف هستند درب اتاق‌های خود را به روی خبرنگاران باز کرده و پاسخگوی آنها باشند.

حیدری‌آزاد افزود: از مدیران سایت‌هایی که کاربرمحور هستند انتظار دارم برای اینکه ایجاد حساسیت نشود از درج برخی مسائل از جمله  اهانت، فحاشی ،افترا و تهمت به شدت جلوگیری کرده و کاملا کنترل کنند.

فرماندار شهرستان ویژه میانه، حضور بین مردم با برنامه‌های مسجد محور، محله محور و روستا محور را به اتفاق روسای ادارات از عملکرد فرمانداری عنوان کرد و افزود: بسیاری از مسائل شهرستان با امکانات موجود قابل حل است اگر همت و وحدت بین مسئولین حاکم باشد.

وی در بحث سرمایه‌گذاری به بحث مهم امنیت اشاره کرد و به برخورد شدید با سنگ‌اندازان بر سر راه سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: اگر فضای سرمایه‌گذاری و جلب و جذب سرمایه گذاران نامطلوب باشد بر میزان ناهنجاری‌های اجتماعی افزوده می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها و ادارات خدمات‌رسان مکلف هستند در امر تسریع صدور مجوز و تامین امکانات لازم برای سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: خشوع و فروتنی در مقابل مردم و خارج نشدن از  چارچوب شرعی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گرفته و هر سیاستی که اجرا می‌شود باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید بوده و تلاش می‌شود تا از تمام دیدگاه های سازنده و خارج از مباحث سیاسی استفاده شود.

حیدری‌آزاد از تشکیل اتاق فکر با کار گروه‌های تخصصی متشکل از نخبگان و انجام کارهای کارشناسی برای عملیاتی شدن مصوبات جلسه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

1
1