- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۲/۱۰

فرماندار میانه بر لزوم ارایه آمارهای واقعی تاکید کرد...

میانه ، تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان ویژه میانه بر لزوم ارایه آمارهای واقعی از سوی ادارات و سازمان های مختلف تاکید کرد.

 

به گزارش ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز شنبه در کارگروه اشتغال این شهرستان ، یکی از علل افزایش طلاق و ناهنجاری های اجتماعی را نشان دهنده میزان بالای بیکاری در شهرستان عنوان کرد و یگانه راه نجات آن را جذب سرمایه گذاری ها دانست.

وی با بیان اینکه در این شرایط نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم، اشتغالزایی پایدار و توسعه شهرستان را در توجه به بخش خصوصی خواند و گفت: شناسایی سرمایه گذاران میانه ای مقیم مرکز و دیگر استان های کشور و تهیه لیست آنها باید سرلوحه امور ستاد جلب و جذب سرمایه گذاران باشد.

حیدری آزاد ایجاد امنیت سرمایه گذاری را سبب اعتماد سرمایه گذاران عنوان و بر فرهنگ سازی این موضوع که سرمایه گذاران فرصتی برای توسعه و اشتغالزایی محسوب می شوند، تاکید کرد.

وی با اشاره به ضعف نظارت در خصوص وام های خود اشتغالی شهرستان میانه، اظهارکرد: تسهیلات پرداخت شده اشتغالزایی باید در این مسیر هزینه شود و در غیر این صورت باید این افراد را به بازگرداندن تسهیلات مکلف کنیم.

فرماندار میانه از تمام مسوولان ارگان ها و نهادهای شهرستان خواست طرح های تاثیرگذار را در اسرع وقت به اداره کار معرفی کنند تا با پیگیری های فرمانداری به نتیجه برسد.

حیدری آزاد همچنین توجه ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به خانواده های بی سرپرست، ایتام و بیماران صعب العلاج و برنامه بازدید از آنها را با همراهی فرمانداری خواستار شد.

 

1
1