- ارسال کننده: جابر جهانگیری تاریخ: ۹۰/۰۸/۰۵

کشف 200 هزار نخ سیگار قاچاق در میانه

فرمانده نیروی انتظامی میانه خبر داد:
کشف 200 هزار نخ سیگار قاچاق در میانه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: عوامل پلیس آگاهی طی دو مرحله عملیات نزدیک به 200 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری فارس: کشف 200 هزار نخ سیگار قاچاق در میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، فریدون حیدری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این عملیات توسط عوامل پلیس آگاهی استان و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی دخانی ترانزیتی انجام گرفت.
وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی از فعالیت شخصی به هویت «پ-الف» 47 ساله در امر قاچاق با خبر شده و با هماهنگی مراجع قضایی به محل سکونت وی اعزام شدند و در بازرسی از منزل وی 130 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.
حیدری افزود: در یک عملیات پلیسی دیگر، از یک باب مغازه شناسایی شده در شهرستان 65 هزار نخ سیگار قاچاق با مارک‌های مختلف کشف و ضبط گردید که جمع سیگار مکشوفه را به 200 هزار نخ رساند.
 فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند. کشف 6 کیلو گرم تریاک در میانه
 فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: پلیس شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان و کشف 6 کیلوگرم تریاک از وی شد.
حیدری اظهار داشت: کشفیات فوق توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام گرفت.
وی گفت: عوامل پلیس در پی اطلاع از فعالیت شخصی، در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در یک گاوداری در شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
حیدری ادامه داد: پلیس فرد موردنظر به هویت«ه-م» 50 ساله را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و با انجام تحقیقات و مراقبت‌های پلیسی وی را در حین معامله مواد دستگیر کرده و در بازرسی بدنی از وی 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کرد.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بازرسی گاوداری فرد مذکور شده که طی این بازرسی‌ها از انبار کاه وی مقدار چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند که مجموع مواد کشف شده را به شش کیلو رساند.
 فرمانده انتظامی شهرستان میانه بیان کرد: نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع :

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900804001499

1
1