- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۲/۰۲

هدف دولت تدبیر و امید جلب رضایت مردم است

میانه ، تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جلب رضایت مردم مهمترین هدف دولت تدبیر و امید است، بر وحدت ، همدلی و صمیمیت بین مسوولان تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسماعیل جبارزاده روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان ویژه میانه با اشاره به اینکه این عناوین و پست ها در جمهوری اسلامی امانت الهی هستند، گفت: باید با خدمت و جلب رضایت مردم که همواره در صحنه های سربلندی و اقتدار نظام حضور داشتند به حفظ این امانت الهی کمک کنیم.

وی حضور مردم و حماسه آفرینی آنان در 22 بهمن امسال همچون سال های گذشته را سبب سنگین تر شدن تکلیف برای مسوولان عنوان کرد و افزود: مسوولان باید در مذاکرات و سیاست های داخلی و خارجی به خاطر مردم ایستادگی کرده و در جهت تحقق حق و حقوق آنان بکوشند.

جبارزاده با بیان اینکه انجام امور به صورت علمی، اصولی و مطالعه شده یکی از اولویت های دولت جدید است، گفت: انتصاب مسوولان نیز یکی از کارهای دولت است که از روی اصول به صورت علمی انجام می شود و انتصاب اسماعیل حیدری آزاد با 18 سال سابقه اجرایی به سمت فرماندار شهرستان ویژه میانه یکی از این کارهاست.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجان شرقی همچنین از زحمات فرماندار سابق این شهرستان تقدیر کرد و عملکرد وی را موجب رضایت مردم و خداوند متعال خواند و اظهارامیدواری کرد مردم نیز چون سنگر هشت سال دفاع مقدس در سنگر جهاد اقتصادی مقتدرتر از گذشته در کنار دولت باشند تا در جهاد اقتصادی نیز سربلند و پیروز میدان باشیم.

فرماندار جدید شهرستان ویژه میانه نیز در این مراسم گفت: جواب حسن اعتماد دولت مستلزم وحدت است وحدتی که در جهت نفع عموم باشد.

اسماعیل حیدری آزاد با تقدیر از زحمات خلفاپور فرماندار سابق این شهرستان که منشا خیرو برکت در شهرستان میانه بود، تقدیر کرد و افزود: من به عنوان فرزند آذربایجان خدمت به مردم شهید پرور و غیور میانه را وظیفه می دانم.

وی اظهارکرد: در حوزه سرمایه گذاری اعلام می کنم که من دست هرکس در این شهرستان را که بخواهد آجر روی آجر بگذارد خواهم بوسید تا جایی که شهرستان میانه به عنوان دروازه آذربایجان در سطح استان بدرخشد.

فرماندار سابق شهرستان میانه نیز این مراسم را نمونه و درسی برای تودیع ابدی آخرت خواند و گفت: امیدوارم نتیجه پرونده سه و سال و نیم من موجب رضایت مردم و خدا قرار گیرد.

تقی خلفاپور حساسیت سیاسی شهرستان و توجه اقشار مختلف مردم به جریانات سیاسی شهرستان و رصد مداوم آن از طریق رسانه ها، مطبوعات و سایت ها را به فرماندار جدید یادآوری کرد و افزود: مردم این شهرستان کارها و حرکات مسوولان را زیر نظر گرفته و بر آن توجه خاصی دارند.

وی با بیان اینکه مدیریت ناصحیح سبب هدر رفت انرژی سیستم و دستگاه اجرایی می شود، وضعیت فعلی میانه را منسجم تر و یکپارچه تر از گذشته عنوان کرد و بر مدیریت صحیح تاکید نمود.

خلفاپور با آرزوی توفیق برای فرماندار جدید از وی خواست به بحث سرمایه گذاری توجه خاص نشان داده و با سرمایه گذارانی که به شهرستان آمده اند ارتباط برقرار کند تا شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش شهرستان میانه باشیم.

وی موفقیت هر کس در هر رده و شغلی را سبب موفقیت نظام دانست و دید باز نسبت به این موضوع را سبب رشد و تعالی کشور خواند.

حیدری آزاد ۳۹ ساله که فرمانداری قوچان در استان خراسان رضوی، فرمانداری شهرستان شازند در استان مرکزی و عضو موظف هیات امنای موسسه آموزش عالی غیر دولتی را در پرونده کاری خود دارد، این بار سکان داری شهرستان ویژه میانه را به عهده گرفت. 

وی متولد تهران و اصالتا اهل شهرستان سراب بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مدیریت است.

پیش از این و از آغاز دولت تدبیر و امید، از ۲۱ فرمانداری استان آذربایجان شرقی فرماندار پنج شهرستان تغییر کرده و به ترتیب رحیم شهرتی فر به عنوان فرماندار تبریز، حسن یحیوی به عنوان فرماندار هریس، علی وفادار به عنوان فرماندار ورزقان، ظفر محمدی به عنوان فرماندار مراغه و مرتضی علیخانی به عنوان فرماندار شهرستان اسکو معرفی شده و رضا صدیقی به عنوان فرماندار اهر در سمت خود ابقا شده است.

 

1
1