- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۲/۱۲/۰۱

کارها باید اصولی و علمی به پیش رود/ اکثر فرمانداران از مجموعه وزارت کشور انتخاب می شوند

میانه خبرگزاری مهر:استاندار آذربایجان شرقی گفت:دولت تدبیر و امید . تدبیر نموده که کارها باید به صورت علمی و اصولی انجام و بر این اساس تصمیم بر این شده تا زیر مجموعه وزارت کشور توسط نیروهای خود وزارت کشور اداره شود.

به گزارش خبرنگار مهر،اسماعیل جبارزاده ظهر روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان میانه که در شورای اداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی افزود: اخلاق را سر لوحه همه امور می دانیم و براین اساس  اخلاق باید حاکم بر تمام امور باشد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: همه پستها  و مقام های اجرایی و مدیریتی  امتحان الهی هستند و ما باید از این امتحان الهی سر بلند  بیرون بیایم و لازمه آن رضایت مردم و در نتیجه رضایت الهی است.

وی در ادامه به سیاست دولت تدبیر و امید در خصوص انتخاب و انتصاب فرمانداران  اشاره کرده و گفت  دولت تدبیر و امید . تدبیر نموده که کارها باید به صورت علمی و اصولی صورت گیرد و بر این اساس تصمیم بر این شده تا زیر مجموعه وزارت کشور توسط  نیروهای خود وزارت کشور اداره شود .

در این مراسم از زحمات 3 و نیم ساله تقی خلفاپور تجلیل و دکتر اسماعیل حیدری آزاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی شد.

حیدری آزاد 39 ساله که فرمانداری قوچان در استان خراسان رضوی، فرمانداری شهرستان شازند در استان مرکزی و عضو موظف هیات امنای موسسه آموزش عالی غیر دولتی را در پرونده کاری خود دارد، وی متولد تهران و اصالتا اهل شهرستان سراب بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مدیریت است.

پیش از این و از آغاز دولت تدبیر و امید، از 21 فرمانداری استان فرماندار پنج شهرستان استان آذربایجان شرقی تغییر کرده و به ترتیب رحیم شهرتی فر به عنوان فرماندار تبریز، حسن یحیوی به عنوان فرماندار هریس، علی وفادار به عنوان فرماندار ورزقان، ظفر محمدی به عنوان فرماندار مراغه و مرتضی علی خانی به عنوان فرماندار شهرستان اسکو معرفی شده و رضا صدیقی به عنوان فرماندار اهر در سمت خود ابقا شده است.

 

1
1