- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۷/۲۹

جشن ازدواج 54 زوج دانشجویی در دانشگاه آزاد میانه


فرهیختگان: از سوی دفتر فرهنگ اسلامی، 54 زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، آغاز زندگی مشترکشان را جشن گرفتند.

در این مراسم با شکوه که مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، فرماندار، اعضای شورای اداری شهر وهمچنین خانواده­های دانشجویان حضور داشتند. دکتر علیرضا حسین پور سنبلی، رئیس واحد ضمن تبریک به زوجهای جوان و عرض خیر مقدم به میهمانان گفت: در اسلام، نکاح و عقد از امر خداوند و ازدواج از سنت پیامبر است. و تبعیت از ولایت می باشد.

وی افزود: شرایطی که زندگی را نورانی­ تر، مستحکم ­تر، خداپسندانه­ تر و پایدارتر می­کند: صداقت، امانتداری، همسرداری، رعایت اخلاق و نزاکت انسانی، همراهی و همرازی همدیگر، شفقت به همدیگر و تعامل، قناعت به حداقلها، دوری از غیبت و دروغگویی و حسادت می­باشد. که با وجود اینها زندگیمان پرفروغ خواهد بود.

در ادامه مهندس خلفاپور، فرماندار میانه ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشن با شکوه اظهار داشت: باید سلیقه­ها را ایثارگرانه همسو کنیم، زیرا سلیقه هم، نوعا پارچه دیگری از عقیده است و انسان به آن پایبند است و اگر هرکس دنبال خواسته های خودش باشد، یقینا نقطه تلاقی و نقطه وحدت پیدا نخواهد شد.

 فرماندار میانه در پایان سخنان خود گفت: در میان دو زوج، بهتر است آنها همدیگر را قبول کنند. زیرا زندگی سرشار از خوبیها، سختیها، بدیهاو مشکلات است و شما زوجهای جوان باید تمام مراحل زندگیتان را با ارزشهای انسانی، اسلامی و اعتقادی مزین کنید تا نسل خوب و خداپسندانه تحویل جامعه بشری دهید.

بعد از اجرای نمایشنامه کمدی گروه فجر میانه، به زوجهای جوان هدایایی از طرف نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها اهدا شد.

تعدادی از عکسها(بقیه را در مأخذ خبر ببینید)


 

 

{تاریخ خبر مشخص نشده.}

http://priau-miyaneh.ir/q%20qwewezzz(44444444%20).htm

1
1