- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۷/۲۹

باید میزبان خوبی برای مسابقات کشوری تکواندو باشیم

       
نوشته شده توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه    پنجشنبه, 28 مهر 1390  

 

جایگاه جهانی تکواندوی میانه 


فرماندار شهرستان میانه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در آستانه برگزاری مسابقات و همچنین انتخابی تیم ملی برای اولین بار در میانه هستیم گفت:

بايد تلاش كنيم جايگاه ورزشي ميانه را باتوجه به قهرمان پروري این شهرستان ارتقاء دهیم.

خلفاپور با اشاره به جایگاه جهانی تکواندوی میانه و اهمیت مسابقات و انتخابی تیم ملی گفت: این مسابقات با حضور 400 تکواندوکار و قهرمانان صاحب نام برگزار می شود.

 

سرشماری عمومی نفوس و مسکن


وی در ادامه با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری هفتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان افزود:  605 نفر بعنوان آمارگير ثبت نام كرده بودند که 256 نفر از آنها پس از گزینش آموزش ديدند و امروز 234 نفر در قالب 10 گروه ساماندهی شده اند.
فرماندار شهرستان میانه با اشاره به اینکه تمامی خدمات دولت بر اساس آمار ارائه می شود سرشماری صحیح نفوس و مسکن را موجب جاری شدن خدمات دولت به شهرستان عنوان کرد.
وی  سرشماری نفوس و مسکن را از مهمترین امور سرنوشت ساز برای کشوردانست و ازمسوولين ادرات ، بسيج ،بهورزان ، دهیاران ، شوراها ، علي الخصوص روحانيت خواست تا با عنایت به اهمیت موضوع به برگزاری هر چه بهتر این سرشماری کمک کنند.

 

نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی


خلفاپور در ادامه با اشاره به بحث نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:انتخابات در فضای آرام، سالم و در شان نظام برگزار خواهد شد و برا ی رسیدن به این هدف باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
ریس ستاد انتخابات شهرستان گفت: بعد از تبريز اولين شهرستان هستيم كه در استان بیشترین نماینده را داریم و این حساسیت انتخابات را در شهرستان ما  بالا می برد.
وی خطاب به کاندیداها گفت: هدف وسيله را توجيه نمي كند و باید براي رسيدن به هدف و انتخاب شده از سوی مردم به هرکاری متوسل نشوند.

 http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1158:1390-07-28-11-14-47

1
1