- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۱/۲۹

بهره برداری از 2 طرح مهم بخش کشاورزی در شهرستان میانه

 

 

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه گفت: یک پروژه آب و خاک و یک طرح تولیدات گیاهی در سطح مناطق روستایی این شهرستان افتتاح به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، «رضا مظلومی» در حاشیه‌ی مراسم بهره‌برداری از استخر پلیمری 380 هزار مترمکعبی روستای ایشلق، افزود: این طرح بزرگترین استخر بخش خصوصی در سطح استان است که با سطح پایاب 100 هکتار و با سرمایه‌ای بالغ بر 14 میلیارد ریال در کمتر از یکسال به اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

 

 

 

وی با تأکید بر سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان متبوع در زمینه‌ی توسعه‌ی شبکه‌های آبیاری تحت فشار و استفاده‌ی بهینه از مصرف منابع آبی گفت: این مدیریت با همه‌ی توان در تلاش است آبیاری نوین را در منطقه ترویج و توسعه دهد.

 

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه از بهره‌برداری از یک واحد گلخانه‌ای با هزینه‌کرد اعتباری بالغ بر6 میلیارد و 50 میلیون ریال با ظرفیت 90 تن در سال در دهه‌ی فجر امسال خبر داد.

 

 

 

مظلومی خاطرنشان کرد: این طرح در مساحت 3000 مترمربع و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم 35 نفر، تلاشی دیگر در استفاده‌ی بهینه از منابع موجود و ارتقاء جایگاه شهرستان در تولیدات زیر بخش‌های کشاورزی است.

1
1